دربی اصفهان، مهم ترین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان پنج بازی برگزار می شود که مهم ترین آن دربی اصفهانی ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _۱۴ آذر ماه_ با برگزاری پنج دیدار از ساعت ۱۴ در شهرهای کرج، اصفهان، سیرجان، رشت و سنندج برگزار خواهد شد.

مهم‌ترین بازی این هفته دربی اصفهان است که سپاهان هفته اول را استراحت داشت، اما ذوب آهن با سه گل نماینده البرز را از پیش رو برداشت. ذوب آهن با سه امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به شهرداری بم در رده دوم گروه اول قرار دارد. داروهای این دیدار سرور ساعدی، سمانه رضایی، سمیه براتیه و سحر بی باک هستند.

در دیگر بازی از گروه یک، نماینده البرز به مصاف همیاری آذربایجان غربی می‌رود که نماینده البرز بازی هفته گذشته خود را به ذوب آهن واگذار کرد و همیاری آذربایجان غربی با نتیجه سه بر صفر از شهرداری بم شکست خورد که باید دید کدام یک از این دوتیم نخستین امتیاز خود را در فصل ۹۹_۱۴۰۰ کسب می‌کنند. الهه سامانیان، زینب منادیان زاده، زهرا رمرودی و سحر ورمزیاری قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

در این هفته شهرداری بم از گروه اول استراحت دارد.

از هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم قشقایی شیراز هم به لیگ برتر آمد و در گروه دوم قرار گرفت، این تیم در نخستین بازی خود به مصاف ملوان بندر انزلی خواهد رفت. ملوان بند انزلی هفته گذشته بانتیجه دو بر یک سارگل بوشهر را شکست داد و با اختلاف گل کمتر نسبت به وچان کردستان در رده دوم گروم دوم قرار گرفت. قضاوت این بازی بر عهده آسو جواهری، ژاله طوفانپور، فاطمه سپهری و درنا قهرمانی است.

در دیگر بازی این گروه وچان میزبان سارگل بوشهر است که وچان با پیروزی در هفته اول جایگاه نخست گروه دوم را به دست آورد و سارگل در رده سوم قرار دارد. مائده جعفری، نرگس مولایی، پریسا ساریخانی و راحله بشابادی داوران این دیدار هستند.

در دیگر بازی گروه دوم شهرداری سیرجان به مصاف پالایش گاز ایلام خواهد رفت که شهرداری سیرجان هفته گذشته استراحت داشت و به دنبال کسب نخستین امتیاز خود در این بازی است و پالایش گاز ایلام با نتیجه سه بر یک از وچان کردستان شکست خورد. قضاوت این مسابقه برعهده سلما رضوی، مهشید گودرزی، نیلوفر محمدخانی و زهرا مرادی است.

کد خبر 459235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.