اتفاقات خوبی برای ورزش اصفهان در راه است/ می‌خواستم دو و میدانی را کنار بگذارم!

ملی پوش دو و میدانی گفت: قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا با کمک خدا که همواره با من است، جواب حمایت‌های آقای ساکت که در امسال همراهم در این مسیر هستند را با مدال طلا که رنگ همیشگی سپاهان است، بدهم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رسمی امضا تفاهم نامه حمایتی باشگاه سپاهان از فرزانه فصیحی، صبح امروز پنجشنبه - ۱۳ آذر ماه - در باغ فردوس برگزار شد تا بر اساس آن این باشگاه اصفهانی حامی دونده همشهری خود باشد.

تا به حال فرصت نشده بود برای شهرم بدوم

فرزانه فصیحی با اشاره به سال دشواری که سپری کرده و حتی تا آستانه کنار گذاشتن دو و میدانی پیش رفته، اظهار کرد: سال‌ها است در لیگ دو و میدانی شرکت می‌کنم و حدود ۸ یا ۱۰ مدال مختلف کسب کرده‌ام. با این حال فرصت آن پیش نیامده بود تا برای شهرم مسابقه بدهم. در واقع ۱۰-۱۵ سال می‌دویدم اما نه برای شهرم اما با کمک آقای برکت، رئیس هیئت دو و میدانی می‌توانم امسال برای شهرم بدوم.

ملی پوش دو و میدانی با اشاره به اینکه بسیاری او را از شرکت در مسابقات انتخابی رقابت‌های جهانی منصرف می‌کردند، خاطر شأن کرد: زمانی که می‌خواستم برای مسابقات انتخابی به صربستان بروم، چون تازه ازدواج کرده بودم بسیاری از نزدیکانم می‌گفتند شرکت نکنم چرا که هزینه و سختی زیادی برایم دارد اما به خاطر انگیزه قوی و اعتمادی که به خودم داشتم، با حمایت‌های خانواده‌ام در این مسابقات قدم گذاشتم و توانستم برای اولین بانو ایرانی باشم که ورودی مسابقات جهان را می‌گیرد.

وی افزود: با خودم گفتم حتی اگر یک درصد بتوانم انگیزه‌ای برای سایر دختران باشم، باید در این مسابقات شرکت کنم. آن زمان آقای برکت تنها کسی بود که از من را به حضور در این رقابت‌ها تشویق کرد.

فصیحی با بیان اینکه امسال نیز سال سختی را در پیش دارد، تصریح کرد: همین جا قول می‌دهم تمام تلاشم را انجام دهم تا با کمک خدا که همواره با من است، جواب حمایت‌های آقای ساکت که در امسال همراهم در این مسیر هستند را با مدال طلا که رنگ همیشگی سپاهان است، بدهم.

وی اضافه کرد: می‌خواهم به همه این نوید را بدهم که با حضور آقای برکت در هیئت دو و میدانی و آقای ساکت در سپاهان، اتفاقات خوبی برای ورزش اصفهان و کشور در راه است.

به گزارش ایمنا، گفتنی است در پایان مراسم فصیحی یکی از مدال‌های طلا خود را برای قدردانی از حمایت سپاهان به این باشگاه تقدیم کرد که محمد رضا ساکت نیز اعلام کرد این مدال در موزه سپاهان که به زودی افتتاح می‌شود، قرار خواهد گرفت.

کد خبر 459233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.