محدودیت ها در کدام شهرهای استان اصفهان تمدید می‌شود؟

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: از ۱۴ شهرستان قرمز و ۱۰ شهرستان نارنجی به چهار شهرستان قرمز و ۱۷ شهرستان نارنجی و سه شهرستان زرد تغییر وضعیت داشته‌ایم که متناسب هر وضعیت دستورالعمل سابق محدودیت مشاغل همچنان اجرایی می‌شود.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت شهرهای استان اصفهان پس از دو هفته محدودیت‌های اخیر، اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های پنج گانه که در دو هفته گذشته داشتیم شاهد همکاری خوب مردم، اصناف، مشاغل و واحدهای تولیدی و صنعتی بودیم و استان اصفهان در وضعیت بهتری از کنترل بیماری کرونا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شهر اصفهان در حال حاضر نارنجی است، افزود: از ۱۴ شهرستان قرمز و ۱۰ شهرستان نارنجی به چهار شهرستان قرمز و ۱۷ شهرستان نارنجی و سه شهرستان زرد تغییر وضعیت داشته‌ایم.

سخنگوی استانی ستاد مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: شهرهای اردستان، تیران و کرون، نائین، نطنز جز شهرهای قرمز هستند همچنین شهرهای برخوار، خور و دهاقان جز شهرهای زرد رنگ هستند و مابقی شهرهای استان نارنجی هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای هر وضعیت دستورالعمل سابق محدودیت مشاغل همچنان اجرایی می‌شود و مانند روال گذشته این دستورالعمل لازم‌الاجراست و محدودیت‌های تردد هم مطابق همان دستورالعمل پنج گانه انجام می‌شود.

غلامی تصریح کرد: برای شهر قرمز، نارنجی و زرد دستورالعمل پنج گانه قبل اجرایی می‌شود، که فعالیت مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز و برای شهرهای نارنجی مشاغل گروه ۳ و ۴ و برای شهرهای با وضعیت زرد تنها فعالیت مشاغل گروه ۴ ممنوع است و برای همه مشاغل اعم از مدارس هم طبق این دستورالعمل رفتار می‌شود.

گروه شغلی دو به مراکز خرید، پاساژها، مراکز شماره گذاری اتومبیل، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مراکز فروش لوازم خانگی، قنادی و شیرینی فروشی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو، فرش و موکت فروشی‌ها، خدمات چاپ دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی‌ها، اسباب‌بازی فروشی‌ها، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی‌ها، پرده‌سراها، مراکز فروش مبلمان، کیف و کفش، مراکز فروش لوازم التحریر، خیاطی و خرازی، آتلیه و عکاسی‌ها، مشاوران املاک، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی و مراکز فروش و عرضه خشکبار و آجیل اختصاص دارد.

گروه شغلی سه، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و کاهش فعالیت مترو و حمل و نقل عمومی درون شهری را شامل می‌شود.

گروه شغلی چهارم نیز شامل همایش‌ها، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، مدارس شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش‌ها، شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی می‌شود.

کد خبر 459217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضایی IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    19 6
    سپاس از اطلاع رسانی. آیا تردد خودروها مثلا از اصفهان به فولادشهر یا فلاورجان آزاد هست؟
  • علی IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    6 0
    کارخانه ها جزو کدام گروها هستن ایا تردد بین اصفهان شاهین شهر ازاده یا هنوزه