بی سابقه است یک تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ از داوری ضرر کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به تأیید اکثر کارشناسان خطایی روی بازیکن صنعت نفت انجام نشده بود و داور باید به دلیل شبیه‌سازی به وی کارت زرد نشان می‌داد. اشتباهات داور فقط به صحنه پنالتی ختم نمی‌شود وی در چند صحنه دیگر نیز اشتباهات فاحشی داشت که جریان بازی را به سود صنعت نفت تغییر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا رحمان رضایی در رابطه با داوری‌های لیگ امسال، اظهار کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده، در تاریخ لیگ برتر فوتبال کشور بی سابقه است حتّی بعید می‌دانم چنین اتفاقی در سایر لیگ‌ها و یا حتی لیگ‌های کشورهای اروپایی هم افتاده باشد که یک تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ از داوری متضرر شده باشد.

وی ادامه داد: در این هفته نیز با اشتباه مسلم داور بازی را واگذار کردیم، به تأیید اکثر کارشناسان خطایی روی بازیکن صنعت نفت انجام نشده بود و داور باید به دلیل شبیه‌سازی به وی کارت زرد نشان می‌داد. اشتباهات داور فقط به صحنه پنالتی ختم نمی‌شود وی در چند صحنه دیگر نیز اشتباهات فاحشی داشت که جریان بازی را به سود صنعت نفت تغییر داد و حداقل یک بازیکن دیگر از صنعت نفت نیز باید اخراج می‌شد. امیدوارم کمیته داوران و سایر مراجع ذی‌صلاح به این مسئله ورود کنند.

کد خبر 459216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.