گسترش و اصلاح زیرساخت‌های مواصلاتی درون شهری اصفهان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: گسترش و اصلاح زیرساخت‌های مواصلاتی درون شهری از مهمترین وظایف شهرداری است و تاثیر به سزایی در افزایش رفاه و زندگی روزمره شهروندان دارد.

به گزارش ایمنا، ایرج مظفر اظهار کرد: در آذرماه امسال بیش از ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه خیابان سازی و ۳۲ میلیارد تومان پروژه پیاده روسازی در مناطق شهری اصفهان فعال است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های خیابان سازی و پیاده روسازی در مناطق مختلف در حال اجرا است، افزود: از آن جمله این پروژه‌ها می‌توان به سامان دهی گذر میرعماد، پیاده روسازی ضلع غربی خیابان چهارباغ خواجو و پیاده روسازی محور میانی خیابان چهارباغ عباسی در منطقه سه شهرداری اشاره کرد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: ساماندهی و پیاده روی مجاور رودخانه پارک‌های ملت و سعدی، احداث باند دوم بلوار نظام سپاهان شهر، احداث خیابان کمکی ارتش در منطقه پنج، پیاده روسازی خیابان ملاصدرا در منطقه شش، احداث خیابان شهید ترک لادانی حدفاصل بزرگراه خرازی تا خیابان شهید حجازی و احداث ورودی خیابان کوهانستان در منطقه ۹ از دیگر پروژه‌های در حال اجرا به شمار می‌رود.

وی گفت: ادامه احداث خیابان مفتح تا آزادگان و احداث خیابان فیروزه (موازی حکمت) و ساماندهی خیابان معرفت در منطقه ۱۲، پیاده رو سازی خیابان قائمیه و پیاده روسازی ضلع غربی خیابان جانبازان و اتصال کندرو شهید حبیب الهی در منطقه ۱۳، سامان دهی خیابان مقداد حدفاصل سه راهی اندوان تا محله قصر در منطقه ۱۵ دیگر پروژه‌های فعال در سطح شهر است.

گسترش اصلاح زیرساخت‌های مواصلاتی درون شهری را از مهمترین وظایف شهرداری برشمرد و اظهار کرد: تأثیر انجام این اقدامات در افزایش رفاه و زندگی روزمره شهروندان قابل توجه و محسوس است.

کد خبر 459210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.