از بانوی باد ایران حمایت می‌کنیم/ هیئت های ورزشی باید به سمت پویایی و تحرک بروند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: آنها باید به سمت پویایی و تحرک بروند تا رشته آن ورزش را بالنده کنند

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت امروز _پنج شنبه ۱۳ آذرماه _ در برنامه امضای تفاهم نامه با فرزانه فصیحی که در مجموعه باغ فردوس برگزار شد، اظهار کرد: به نمایندگی از باشگاه سپاهان به خانواده فصیحی و دختر شایسته آنها که دختر باد نام گرفته تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به ورزش بانوان، خاطرنشان کرد: چند سال قبل وقتی با ورزشکاران آقا و خانم به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم، ایشان به جایگاه ورزشکار بانویی که با رعایت حدود اسلامی در مسابقات بین‌المللی می‌درخشند تاکید و آن را ارزشمند دانستند.

وی افزود: وقتی دختر شایسته ایرانی در سهم گین ترین مسابقات بین‌المللی با پوشش کامل و با رعایت وجوب شرعی در خط استارت می‌ایستد، قدم می‌زند، گام بی می‌دارد و تصویری را در جهان به وجود می‌آورد که این دختر ایرانی مسلمان چندین متر از دیگران پیش افتاده و همگی را به شگفتی وا می‌دارد.

ساکت با اشاره به نقش مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه، تصریح کرد: سپاهان در راستا اندیشه‌های عظیمیان، مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه که در جریان این رویداد از روز نخست بوده و تصاویر فوق‌العاده مسابقات ترکیه را به همراه هیئت مدیره دیدند، حمایت کردند.

وی اضافه کرد: قرار بر این شد که باشگاه سپاهان از تنها بانو ایرانی محجبه که سهمیه مسابقات جهانی را در چند رویداد به دست آورده تا حد امکان حمایت مالی و معنوی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص فاصله گرفتن دو و میدانی استان اصفهان از جایگاهش در دهه ۸۰، گفت: باشگاه سپاهان رویدادهای ملی، فرهنگی و ورزشی را پاس می‌دارد و در کنار ورزشکاران اینچنینی است. دهه ۸۰ باشگاه سپاهان دو و میدانی داشت. پس از آن دو و میدانی در اصفهان سال‌ها بی فروغ شد.

وی افزود: در دو سال اخیر دو و میدانی اصفهان به خاطر حضور محمد رضا برکت در هیئت دو و میدانی که فردی پرتوان، پرکار، دلسوز و متعهد است، موجب حرکت رو به جلوی ورزش دو و میدانی شده است.

ساکت با اشاره به جایگاه هیئت ورزشی در پیشرفت آن رشته در استان، اظهار کرد: خودم در سال‌های انتهایی دهه ۷۰ رئیس هیئت دو ومیدانی بودم، بالندگی یک رشته در یک استان به تعهد و پایبندی هیئت بستگی دارد. شاید بالغ بر ۶۰-۷۰ هیئت ورزشی در استان وجود دارد اما رشته‌ای بالنده می‌شود که مسئولان هیئت با دلسوزی، تلاش می‌کوشند تا آن رشته روز به روز در شهر و استان پیشرفت کند که این اتفاق در هیئت دو و میدانی افتاده است.

وی با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی از ورزشکاران حمایت می‌کنند و از آنها قهرمان می‌سازند، اضافه کرد: هیئت دل سوز که قدم به قدم در مسابقات حضور دارد، قطعاً آن رشته را پویا و انگیزه ورزشکاران و باشگاه‌ها را زیاد می‌کند.

مدیرعامل سپاهان با بیان اینکه رئیس‌های هیئت‌های ورزشی باید از کارهای تشریفاتی خارج شوند، خاطرنشان کرد: آنها باید به سمت پویایی و تحرک بروند تا رشته آن ورزش را بالنده کنند.

ساکت در رابطه با سیاست‌های باشگاه سپاهان در ایجاد آکادمی‌های ورزشی، تصریح کرد: سیاست امروزمان ایجاد آکادمی استعدادیابی و پرورش استعدادهای دو و میدانی در اصفهان و برخی شهرستان‌ها به ویژه مبارکه است.

وی پیرامون تفاهم نامه امضا شده میان باشگاه با فرزانه فصیحی، گفت: این قدم اولی بود که باشگاه سپاهان با تفاهم نامه‌ای که سازمان گرفت حمایتش از تنها بانو ایرانی در مسابقات جهانی دو و میدانی رسماً اعلام کرد و امیدوارم باشگاه سپاهان روی همان مسیری که جمهوری اسلامی تاکید داشته، بتوانیم آن را با موفقیت پیش ببریم.

کد خبر 459194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.