ثبت تصاویر ۱۷۰۰ مورد از نابسامانی‌های بجنورد در سامانه ۱۳۷

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری بجنورد گفت: برای نخستین بار هزار و ۷۰۰ قطعه عکس ارسالی شهروندان از نازیبایی‌ها و نابسامانی‌های شهری مرکز استان خراسان شمالی در این سامانه ثبت شد.

به گزارش ایمنا، لیدا انصاری اظهار کرد: این تعداد عکس را شهروندان تیزبین و حساس در هشت ماهه امسال از اماکن و مناطق مختلف شهری گرفته و به سامانه ۱۳۷ ارسال کرده اند.

وی افزود: این شهروندان با عضویت در سامانه ۱۳۷ عکس‌هایی از مشکلات و نابسامانی‌های شهری از محله و مناطق خود ثبت کرده اند تا برای رفع مشکل در اختیار مسؤولان مربوطه قرار گیرد.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری بجنورد گفت: این مشکلات از نگاه تیزبین شهروندان در خصوص خدمات شهری، فضای سبز، عمران، حمل و نقل و موضوعات مرتبط با حوزه شهرداری و خدمات شهری بوده است.

انصاری تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با ارسال عدد ۵۸ به شماره ۱۰۰۸۳۱۷ اپلیکیشن ۱۳۷ را دریافت کرده و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند تا امکان ثبت پیام به همراه عکس برای آنان فراهم شود.

به گفته وی با گسترش اینترنت و تلفن‌های هوشمند، زمینه برای انتقال عکس از مشکلات حوزه شهری و کمک به مدیران خدمات شهری برای یافتن نواقص این حوزه وجود دارد.

انصاری افزود: یکی از مزایای این شیوه نسبت به تماس تلفنی این ست که شهروندان می‌توانند وضعیت پیام خود را رصد و پیگیری کرده و به بایگانی پیام‌هایی که در سامانه ۱۳۷ ثبت کرده اند دسترسی داشته باشند.

کد خبر 459188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.