به گزارش ایمنا، لیدا انصاری اظهار کرد: این تعداد عکس را شهروندان تیزبین و حساس در هشت ماهه امسال از اماکن و مناطق مختلف شهری گرفته و به سامانه ۱۳۷ ارسال کرده اند.
وی افزود: این شهروندان با عضویت در سامانه ۱۳۷ عکسهایی از مشکلات و نابسامانیهای شهری از محله و مناطق خود ثبت کرده اند تا برای رفع مشکل در اختیار مسؤولان مربوطه قرار گیرد.
مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری بجنورد گفت: این مشکلات از نگاه تیزبین شهروندان در خصوص خدمات شهری، فضای سبز، عمران، حمل و نقل و موضوعات مرتبط با حوزه شهرداری و خدمات شهری بوده است.
انصاری تاکید کرد: شهروندان میتوانند با ارسال عدد ۵۸ به شماره ۱۰۰۸۳۱۷ اپلیکیشن ۱۳۷ را دریافت کرده و بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنند تا امکان ثبت پیام به همراه عکس برای آنان فراهم شود.
به گفته وی با گسترش اینترنت و تلفنهای هوشمند، زمینه برای انتقال عکس از مشکلات حوزه شهری و کمک به مدیران خدمات شهری برای یافتن نواقص این حوزه وجود دارد.
انصاری افزود: یکی از مزایای این شیوه نسبت به تماس تلفنی این ست که شهروندان میتوانند وضعیت پیام خود را رصد و پیگیری کرده و به بایگانی پیامهایی که در سامانه ۱۳۷ ثبت کرده اند دسترسی داشته باشند.
نظر شما