مطالعات طرح هدایت آب‌های سطحی خرم‌آباد انجام شده است

شهردار خرم‌آباد گفت: در زمینه دفع آب‌های سطحی شهر مشکلات اساسی وجود دارد، مطالعات اولیه برای رفع این مشکل انجام شده و نیازمند تخصیص اعتبار هستیم.

محمد شریفی‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی معابر شهر خرم‌آباد، اظهار کرد: کارگران شهرداری خرم‌آباد در طول ساعات بارندگی در مناطق مختلف شهر حاضر بودند و فرآیند تخلیه آب‌های سطحی را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه اعتبارات شهرداری خرم‌آباد ۴۰ درصد کاهش یافته است و نمی‌توانیم معضل آبگرفتگی معابر شهری را رفع کنیم، تاکید کرد: اجرای طرح‌های عمرانی در این زمینه به اعتبارات زیادی نیاز دارد که تأمین آن در گرو همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و مدیریت ارشد استان است.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه مطالعات طرح هدایت و دفع آب‌های سطحی خرم‌آباد انجام شده است، ادامه داد: در زمینه رفع مشکل دفع آب‌های سطحی از محل اعتبارات مقابله با سیل مبالغی اختصاص یافته است، اما کافی نیست و باید از سایر ردیف‌ها به شهرداری کمک شود.

شریفی‌مقدم با اشاره به دستورات ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی سازمان و تشکیلات شهرداری گفت: معاونت‌ها و مدیران مناطق شهرداری در این ایام در محل کار خود حاضر بودند.

کد خبر 459185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.