از پوکر ژیرو تا هتریک بازیکن باشاک؛ جدال نفس‌گیر برای صعود از گروه H

شب گذشته ۱۲ آذر ماه ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که نتایج جالبی همراه با یک پوکر و هتریک رقم خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته چهارشنبه _۱۲ آذر ماه_ ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در این دیدارهای بسیار حساس و جذاب و مهم، نتایج جالبی رقم خورد که به شکل زیر است:

گروه E

تیم فوتبال سویا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانچز پیزخوان میزبان چلسی فرانک لمپارد بود. شاگردان سوپر فرانکی که با ۱۰ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار داشتند، در شهر سویل توانستند با پوکر الیویر ژیرو (زدن چهار گل) مقابل تیم لوپتگی به برتری برسند و در صدر ۱۳ امتیازی شوند.

در دیگر دیدار این گروه کراسنودار در روسیه از رنس فرانسه پذیرایی کرد و توانست این تیم را از پیش رو بردارد.

گروه F

مهم‌ترین دیدار این گروه را دورتموند و لاتزیو ایتالیا انجام دادند. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه انجام شد. زنبورهای آلمانی اواخر نیمه اول توسط گوئریرو گل زدند اما دقیقه ۶۷ ایموبیله جبران کرد و در نهایت این دیدار با همان نتیجه مساوی تمام شد. در دیگر دیدار هم بروخه در بلژیک از سردار آزمون و یارانش پذیرایی کرد که تیم آزمون در حضور ۹۰ ای این بازیکن حرفی برای گفتن نداشت و با سه گل مغلوب شد.

در این گروه دورتموند ۱۰، لاتزیو ۹ و بروخه ۷ امتیازی هستند.

گروه G

تیم فوتبال بارسلونا که روند فوق العاده ای با کومان دارد در بوداپست مجارستان به مصاف فرانس واروش رفت. این دیدار از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شروع شد. کاتالان‌ها با پیروزی سه بر صفر در غیاب ستارگان اصلی ۱۵ امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین صعود کردند. در دیگر دیدار این گروه یووه در تورین از دیناموکیف پذیرایی کرد و موفق شد در شب قضاوت خوب خانم استفانی فراپارت با نتیجه سه بر صفر دیناموکیف را درهم بکوبد و در جایگاه دوم جدول با ۱۲ امتیاز قرار بگیرد.

گروه H

در دیدارهای جذاب این گروه، ابتدا باشاک ترکیه از ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه در ترکیه به مصاف لایپزیش رفت که این دیدار با نتیجه عجیب چهار بر سه به سود پسران ناگلزمن تمام شد.‌ جالب اینجاست که هر سه گل باشاک را "ایرفان کاه‌وچی" وارد دروازه کلاچی کرد. از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه جذاب ترین دیدار را منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن در تئاتر رویاها رقم زدند. این دیدار جذاب در نهایت با برتری مطلق و سه بر یک توخل و تیمش همراه بود.

در این گروه عجیب و غریب هر سه تیم منچستر، پاریس و لایپزیش ۹ امتیازی و بر حسب تفاضل گل اول تا سوم هستند. باشاک هم سه امتیازی است.

کد خبر 459182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.