روزنامه‌های ورزشی ۱۳ آذر؛ تغییرات تیم ملی به روش دراگان

روزنامه‌های ورزشی ۱۳ آذر ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز پنجشنبه_ ۱۳ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان " فوتبال ایران به قهرمانی پرسپولیس در آسیا نیاز دارد " به بازی فینال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل فینالیست شرق آسیا اشاره دارد که این تیم باید خود را برای _۲۹ آذر ماه_ آماده کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان " بشار مجوز رسمی دارد، پول می‌دهد و می‌رود " به جدایی بشار رسن از پرسپولیس بعد از فینال آسیا پرداخته زیرا این بازیکن از باشگاه القطر قطر پیشنهاد دارد ولی باشگاه پرسپولیس مخالف جدایی این بازیکن از تیم است.

"خراسان ورزشی" با عنوان " پایان تلخ کی روش در کلمبیا، اخراج " به اخراج کارلوس کی روش مربی سابق تیم ملی ایران از تیم ملی کلمبیا پرداخت، این سرمربی به دلیل نتایج ضعیف در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ از تیم کنار گذاشته شد.

"ایران ورزشی" با عنوان" تغییرات تیم ملی به روش دراگان " به تغییراتی که سرمربی تیم ملی در نظر گرفته اشاره دارد و باوجود اینکه بازی‌های ملی تا ماه مارس دوباره آغاز می‌شوند، اسکوچیچ برای برگزاری بازی تدارکاتی فرصتی ندارد پس احتمالاً تغییر زیادی نسبت به بازی‌های گذشته نمی‌تواند داشته باشد.

"شوت" با عنوان " زیر فشار ۳۰ میلیون هوادار آذری بودم" به صحبت‌های منصوریان سرمربی تراکتور بعد از بازی با مس رفسنجان اشاره دارد که تراکتور بایک گل توانست اولین پیروزی خود را در لیگ امسال به دست آورد.

" پرسپولیس" با عنوان" معمای بشار رسن " به در خواست جدایی بشر رسن از پرسپولیس اشاره دارد که هواداران این تیم را برای فینال آسیا نگران کرده است.

"صدای سپاهان" با عنوان " پنالتی ما کو؟ " به صحبت‌های محمد محبی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اشاره دارد که مدعی شده در بازی با سایپا پنالتی روی من گرفته نشد.

"گل" با عنوان " خوب می‌دود اما نمی‌جنگد و نگران ساقش است" اشاره به انتقاد آبی پوشان از مهدی قاعدی بازیکن این تیم پس از رسیدن به تیم ملی فوتبال را دارد.

" سبز سبزم" با عنوان " برخوردی صورت نگرفت" به نظر کارشناسان داوری به پنالتی که در بازی با صنعت نفت به ضرر ذوب آهن گرفته شد اشاره دارد.

کد خبر 459181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.