توزیع روزانه ۲ هزار ماسک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: روزانه بیش از دو هزار ماسک یک بارمصرف بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، مژدهی فر در این باره اظهار کرد: روزانه بیش از دو هزار ماسک یکبارمصرف بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: ضد عفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و توزیع ماسک در میان رانندگان از زمان شیوع کرونا همچنان تداوم دارد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی اتوبوس‌ها و تاکسی‌های ارومیه به صورت مستمر در سه نقطه از شهر یعنی در میدان ولایت فقیه، عطایی و پل زیرگذر مدرس به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: همچنین یک هزار و ۳۵۰ کاور جدا کننده بین راننده و مسافر در ناوگان تاکسی رانی نصب شده است.

مژدهی فر اضافه کرد: تمام رانندگان ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا مانند زدن ماسک، سوار کردن ٢ نفر سرنشین در پشت تاکسی‌ها و همچنین رعایت فاصله گذاری در اتوبوس‌ها هستند و مسافران نیز باید به رعایت این فاصله‌ها توجه کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان رصد می‌شود، گفت: بازرسان سازمان به روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت روزانه نظارت دارد.

منبع: فارس

کد خبر 459180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.