مسیر پیشرفت کشور با ترور مسدود شدنی نیست

فرزند شهید محسن فخری زاده گفت: هرچه بر تعداد ترورها افزوده شود، مسیر، راه و اتفاق جدید ایجاد خواهد شد و این نشان می‌دهد که مسیر پیشرفت کشور مسدود شدنی و از بین رفتنی نیست.

به گزارش ایمنا، حامد فخری زاده روز چهارشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت دانشمند شهید محسن فخری زاده که با حضور مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا، فرزند این شهید بزرگوار و همچنین اقشار مختلف مردمی در محل عروج این شهید در بلوار امام خمینی (ره) شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند برگزار شد، به خبرنگاران اظهار داشت: مسیر شهید فخری زاده، مسیر اعتلای ایران اسلامی بود و امید است این اتفاق منجر به روشن شدن این مسیر باشد و وقوع این حادثه هر جریان، فرد و هر قدرتی را که مخالف و بر ضد اعتلا و اقتدار ایران اسلامی است، از میان بردارد.

وی ادامه داد: دشمن، دشمنی می‌کند و تکلیف آن روشن است و تمامی اقدامات تروریستی در کشور، نشان از ضعف و ناتوانی دشمن است اما آنان بداند که ادامه دادن به این مسیر، هیچ تأثیری بر حرکت ایران و اهداف آن ندارد.

حامد فخری زاده تاکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که این انقلاب و نظام از بیرون از بین نمی‌رود و باید از داخل مراقب باشیم و امروز نیز اگر به این مهم توجه کنیم حتماً انقلاب اسلامی ایران به حکومت آقا امام زمان (عج) منتهی خواهد شد.

راه شهید فخری زاده متوقف نخواهد شد

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز گذشته متأسفانه شاهد ترور ناجوانمردانه ای توسط استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند بودیم.

وی با بیان اینکه دشمن همراه به دنبال این بوده که شخصیت‌های علمی کشورمان را از میدان بدر کند و این اتفاق نیز در ادامه سیاست کشورهای استکبار اتفاق افتاده است، افزود: این اتفاق افکار عمومی و احساسات مردم کشورمان را بسیار جریحه دار کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یقیناً نگاه شهادت و ایثاری که همواره در فرهنگ و اعتقادات دینی ما وجود دارد، بخشی از همان نگاهی است که ملت و حاکمیت ما به دنبال آن بوده تا بتواند با تلاش در مسیر راه شهدا به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برسد.

حیدری با اشاره به اینکه قطعاً راه این شهید همچون دیگر شهدا متوقف نخواهد شد، بیان داشت: اقدام اخیر دشمن نشان از ضعف آنان است چرا که جنگ رو در رو را با جنگ در سایه مبادله کردند در حالی که ما بر اعتقادات خود پایبند هستیم و قطعاً با همت و تلاش بر قدرت کشور می‌افزاییم.

بنابه گزارش ایرنا، فرماندار دماوند با اشاره به اینکه جوانان شهید فخری زاده را الگو قرار دهند، تاکید کرد: تلاش جوانان این مرز و بوم و دانشمندان ما در عرصه‌های مختلف به ویژه هسته‌ای ستودنی است و امروز نیز با برگزاری این مراسم امید است یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشته و تجدید بیعتی با شهیدان این انقلاب و این شهید بزرگوار باشد.

کد خبر 459165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.