برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرکرد

در این بسته خبری از افزایش سهم ورزش همگانی در بودجه شهرداری‌ها تا تعبیه مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سنندج و ثبت یک‌هزار و ۷۰۰ قطعه عکس از نازیبایی‌های شهر بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

واریز ۳ هزار میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های کشور

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از واریز سه هزار میلیارد تومان به حساب دهیاری‌ها خبر داد و گفت: میزان واریزی‌ها تاکنون ۱۵۰ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

۹۵ درصد معابر خلخال برف‌روبی شد

فرهاد خوگر، شهرداری خلخال گفت: عملیات برف‌روبی، بازگشایی و پاکسازی ۹۵ درصد از مسیرهای مسدود شده و معابر اصلی و فرعی پوشیده از برف این شهر پایان یافت.

مناسب سازی ایستگاه‌ها و اتوبوس های بیرجند

شهرداری بیرجند تاکنون ۴۰ ایستگاه اتوبوس و ۱۸ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی را برای استفاده معلولان مناسب سازی کرده است.

ثبت ۱۷۰۰ قطعه عکس از نازیبایی‌های شهر بجنورد

مسئول مرکز سامانه ۱۳۷ شهرداری بجنورد گفت: برای نخستین بار یک هزار و ۷۰۰ قطعه عکس از نازیبایی‌ها و نابسامانی‌های شهری بجنورد در سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

افزایش سهم ورزش همگانی در بودجه شهرداری‌ها

سهم ورزش همگانی در راستای افزایش سرانه ورزش شهروندی در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری‌ها افزایش پیدا می‌کند.

رانندگان تاکسی تسهیلات کرونایی دریافت کردند

امیر امیری، معاونت اداری سازمان حمل و نقل شهرداری شیروان گفت: ۳۰۰ راننده تاکسی در شیروان تسهیلات کرونایی دریافت کردند.

برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در شهرکرد

اسماعیل زمان دوست، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد گفت: در راستای برخورد با تغییر کاربری‌ها از مسکونی به کاربری‌های غیرمجاز از جمله تجاری، خدماتی و… در خیابان‌های اصلی شهر کارگروه تخصصی تشکیل و پرونده متخلفان در این کارگروه بررسی می‌شود.

هشتمین مرحله ضدعفونی جایگاه‌های سی ان جی قزوین

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از انجام هشتمین مرحله ضدعفونی و میکروب زدایی جایگاه‌های سی ان جی و توزیع اقلام بهداشتی بین کارکنان این جایگاه‌ها توسط سازمان تاکسیرانی خبر داد.

تعبیه مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سنندج

شکور صلواتی، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری سنندج از تعبیه ۷۱ مخزن ماسه و نمک در معابر شیبدار سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: تعداد ۱۵ عدد در معابر منطقه یک و ننله، ۲۳ عدد منطقه دو و نایسر، ۲۳ مخزن در منطقه سه و ناحیه حسن آباد و ۱۰ عدد در سطح ناحیه ویژه بهاران تعبیه شده است.

کد خبر 459164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.