محمد ربیعی سرمایه است/اگر مس به گل می‌رسید شرایط ما سخت می‌شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر مس رفسنجان به گل می‌رسید، عرصه برای ما تنگ می‌شد، به هر دو تیم تبریک می‌گویم. مس رفسنجان ما را تحت فشار گذاشت و ما هم فشار زیادی را تحمل کردیم، اما به خاطر وضعیت جدول باید پیروز می‌شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: نمی‌گویم همه بازی را خوب بودیم زیرا یک بازی پایاپای را تجربه کردیم و در هفته‌های اخیر به جز بازی با سپاهان، دیگر حریفان را تحت فشار قرار دادیم. می‌دانستم که مس تیم دونده‌ای است، در بازی امروز روی هر دو سرمربی فشار بود ولی روی من بیشتر زیرا باید پاسخگوی ۳۰ میلیون هوادار تُرک زبان باشیم.

وی افزود: تجربه محمد عباس‌زاده و بازیکنانی مانند اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی کمک کرد که برنده این بازی شویم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه این روزها هواداری در ورزشگاه نیست که حریف را تحت فشار بگذارد، تصریح کرد: اگر مس رفسنجان به گل می‌رسید، عرصه برای ما تنگ می‌شد، به هر دو تیم تبریک می‌گویم. مس رفسنجان ما را تحت فشار گذاشت و ما هم فشار زیادی را تحمل کردیم، اما به خاطر وضعیت جدول باید پیروز می‌شدیم.

منصوریان اضافه کرد: تفاوت تراکتور با مس گلی بود که به ثمر رسید و بازیکنان ما که بسیار متحد هستند، تراکتور تبدیل به یک خانواده‌ای شده است که برای خوشحالی هواداران می‌جنگد، این پیروزی را هم به پرشورها تقدیم می‌کنیم و امیدوارم آن را از ما قبول کنند.

وی در خصوص تیم مس رفسنجان، خاطرنشان کرد: از مسئولان خواهش می‌کنم سرمایه‌ای مانند محمد ربیعی را نسوزانند. این تیمی که دیدم، امسال در لیگ برتر خواهد ماند. محمد ربیعی در یک فضای علمی ورود کرده و از مسئولان خواهش می‌کنم که به او فرصت بدهند، اگر پشت سرمربی بمانید قطعاً موفق خواهید شد.

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه همه مربیان به دنبال برد هستند، گفت: از جمله مربیانی که خط را رعایت نمی‌کند، من هستم و مدام از نیمکت در این مورد به من تذکر می‌دهند. داور یک انسان است که تحت فشار است و باید بازی را مدیریت کند. در مورد اعتراضم، احساس کردم داور خویشتن‌داری می‌کند، اما جوانی کرد و به من کارت زرد نشان داد. به داور و کمک‌هایش تبریک می‌گویم که مدیریت خوبی داشتند، اما هر مسئله‌ای بوده، در داخل زمین حل شد. در چمن مصنوعی، تعداد بازیکن مصدوم بالا می‌رود و امیدواریم رفسنجان صاحب یک چمن طبیعی شود.

کد خبر 459133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.