مس رفسنجان ۰ _ ۱ تراکتور/ نخستین پیروزی تراکتور در روزی این تیم عملکرد خوبی نداشت

تراکتور در بازی که مس رفسنجان تیم برتر میدان بود یا یک گل این تیم را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _۱۲ آذرماه_ تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای مس به مصاف تیم مس رفسنجان رفت که این دیدار با نتیجه

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور

ورزشگاه: شهدای صنعت مس

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، حمید بوحمدان، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، سعید واسعی و حمزویی.

سرمربی: علیرضا منصوریان.

ترکیب مس رفسنجان: ناصر سالاری، حامد نورمحمدی، مسیح زاهدی، محمد آقاجانپور، عقیل کعبی، میثم نقی‌زاده، محمدحسین کریم‌زاده، سجاد آشوری، محسن آذرباد، مهرداد رضایی و فراز امامعلی.

سرمربی: محمد ربیعی

داور: محمدرضا تارخ

کارت زرد:

مس رفسنجان: مسیح زاهدی (دقیقه ۳۶)

تراکتور: علیرضا منصوریان سرمربی (دقیقه ۶۴)، محمدرضا اخباری (دقیقه ۹۴)، اشکان دژاگه (دقیقه ۹۵)

کارت قرمز: _

گل‌ها:

تراکتور: محمد عباس زاده (دقیقه ۸۵)

شرح بازی:

در این دیدار تراکتور دو مصدوم و دو بازیکن که به کرونا مبتلا هستند را در اختیار ندارد، همچنین مسعود شجاعی که به دلیل مشکلات شخصی نتوانسته بود همراه تیم به رفسنجان بیاید، قرار بود امروز صبح به دیگر اعضای تراکتور بپیوندد که این اتفاق رخ نداد و تراکتور بدون حضور این بازیکن با به مسابقه گذاشت.

علیرضا منصوریان مانند بازی‌های گذشته از ترکیب سه دفاع استفاده کرده، اما هنوز بازیکنان تراکتور به این تاکتیک عادت نکرده‌اند. بازی روی چمن مصنوعی است و تا دقیقه ۱۵ بازی میانه‌های میدان جریان دارد، بازی بی روحی را از هر دوتیم شاهد هستیم. در ۱۰ دقیقه آخر نیمه اول بازی هیجان خاصی پیدا کرده و هر دوتیم موقعیت گلزنی ایجاد کردند، دفاع تراکتور نمایش ضعیفی داشته است. داور برای نیمه اول یک دقیقه وقت استراحت در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در نیمه دوم مس رفسنجان تیم برتر میدان است که با حملات متعدد دروازه تراکتور را تهدید کردند، دفاع تراکتور در این حملات جا مانده و عملکرد خوبی ندارند. مس رفسنجان بازی را در دست گرفته و اجازه نمی‌دهد تراکتور خطرساز شود، تا دقیقه ۷۵ بازی مس توانسته بازی را کنترل کند.

یک ضربه خطا برای تراکتور گرفته شد که توپ را اشکان دژاگه ارسال کرد و دیگر بازی کن تراکتور توپ برگشتی را با یک شوت دقیق وارد دروازه مس رفسنجان کرد. داور چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت که بازهم مس رفسنجان موقعیت‌هایی رو دروازه تراکتور انجام داد اما گلی را برای این تیم در پی نداشت و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

موقعیت‌های حساس:

دقیقه ۱۴: آذر باد ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که با ضربه بی دقت فراز امامعلی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: احسان حاج صفی روی یک ضربه آزاد پاسی به اشکان دژاگه داد که مشخص بود برای این ضربات از قبل برنامه داشتند، اما دژاگه توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۳۷: احسان حاج صفی پرتابی بلند روی دروازه مس رفسنجان انجام داد که با خروج اشتباه دروازه‌بان این تیم رو برو بود، اما حمزویی موفق به باز کردن دروازه نشد.

دقیقه ۳۹: ارسالی روی دروازه تراکتور انجام شد که ضربه زاهدی با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: کرنری روی دروازه تراکتور ارسال شد که با دفع ناقص اخباری رو برو بود و شوت بازیکن مس رفسنجان از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: توپ داخل محوطه جریمه مس رفسنجان در یک رفت و برگشت به تیموری رسید که این بازیکن با یک شوت خطرناک دروازه تیم حریف را تهدید کرد.

دقیقه ۴۷: ضربه سر عقیل کعبی با اختلاف کم از دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: کریم‌زاده بازیکن تراکتور را جای گذاشت و از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که ضربه او با واکنش اخباری دفع شد.

دقیقه ۶۰: بازیکن تیم مس رفسنجان صاحب توپ شد و شوتی محکم به سمت دروازه تراکتور زد که با واکنش فوق‌العاده اخباری رو به رو بود.

دقیقه ۸۸: بازیکن مس رفسنجان توپ ارسالی را نتوانست وارد دروازه تراکتور کند.

شرح گل:

دقیقه ۸۵: اشکان دژاگه ارسالی روی دروازه مس رفسنجان انجام داد که توپ برگشتی به محمد عباس زاده رسید و این بازیکن با شوت خود دروازه مس رفسنجان را باز کرد.

کد خبر 459123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.