فعالیت کارگروه جمع‌آوری آبهای سطحی در مناطق هشت‌گانه

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به فعالیت کارگروه جمع‌آوری آبهای سطحی در مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه حوزه معاونت خدمات شهری از لایروبی مستمر انهار و کانال‌ها به‌عنوان یکی از اقدامات این کارگروه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید محسن میرهادی با اشاره به تمهیدات شهرداری برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی بارندگی‌ها، اظهار کرد: با توجه به تغییرات اقلیمی و افزایش بارندگی‌های رگباری در مدت کوتاه و با شدت زیاد به‌منظور تاب‌آوری اقدامات پیشگیرانه شهرداری از سال پیش در دستور کار قرارگرفته است.

وی از لایروبی انهار و کانال‌ها در طول سال خبر داد و افزود: لایروبی انهار در طول سال انجام و ماشین‌آلات جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز تهیه شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: با توجه به شدت بارندگی‌ها در سال‌های اخیر کارگروه جمع‌آوری آب‌های سطحی در مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه حوزه معاونت خدمات شهری برای اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی تشکیل شد و بر اساس مطالعاتی صورت گرفته اقدامات به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در دستور کار دارد.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم پیام‌های شهروندان را از طریق سامانه ۱۳۷ ارتباط شهروندان و شهرداری با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کنیم، کاربرهایی را برای پاسخگویی در حوزه خدمات شهری مستقر کردیم که بتوانیم در اسرع وقت پیام‌های را دریافت کرده و مشکلات آب‌گرفتگی در سطح مناطق را مرتفع کنیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در اطلاع‌رسانی آبگرفتگی‌ها گفت: از شهروندان می‌خواهیم با سامانه ۱۳۷ تماس داشته باشند تا با همراهی هم بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

کد خبر 459086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.