رونمایی رسمی از نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی در هفته آینده

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی رسمی نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میراث آریا، خشایار نیکزادفر، امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۹ اظهار کرد: در همین رابطه برنامه‌ریزی‌ها برای انجام تبلیغات گسترده درباره این نمایشگاه انجام شده و با همکاری مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبلیغات گسترده از رسانه ملی و نیز تبلیغات محیطی با موضوع نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی انجام خواهد شد.

او با بیان این که این نمایشگاه از روز ۱۷ ربیع‌الاول و هم زمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، (درماه گذشته) آماده خدمت‌رسانی به علاقه‌مندان حوزه صنایع‌دستی است، اضافه کرد: هم‌اکنون امکان خرید از این نمایشگاه برای علاقه‌مندان فراهم است، با این حال با توجه به ضرورت بررسی اصالت کالا و نحوه قیمت‌گذاری محصولات در سامانه از سوی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کشور، رونمایی رسمی از این نمایشگاه به صورت رسمی در هفته آینده آغاز خواهد شد.

نیکزادفر با اشاره به بررسی اصالت و نحوه قیمت‌گذاری محصولات در سامانه توضیح داد: هنرمندان صنایع‌دستی بعد از طی فرآیند ثبت‌نام و دریافت تاییدیه از سوی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان محصولات خود را در این سامانه بارگذاری کرده‌اند که نیاز است این محصولات از سوی ادارات کل استانی مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد تا در صورت بارگذاری محصولات غیرایرانی و یا قیمت‌گذاری نامناسب، در سامانه اصلاح شوند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۲۰۰ هنرمند از ۳۱ استان کشور با ۴۴۰۰ محصول در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

کد خبر 459061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.