تداوم بارش باران و برف در استان اصفهان تا اواسط هفته آینده

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از تداوم ناپایداری‌های جوی و بارش‌ها تا دوشنبه هفته پیش رو خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ورود امواج ناپایدار از صبح امروز به مناطق غرب استان اصفهان، اظهار کرد: افزایش ابر، مه آلودگی و بارش امروز و فردا پنجشنبه در بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود که بارندگی‌ها در مناطق غرب، شمال و شمال شرق استان به صورت باران و برف است.

وی افزود: سامانه بارشی دیگری نیز از اواسط شنبه به استان وارد می‌شود و تا روز دوشنبه بارش برف و باران بسیاری از مناطق به ویژه غرب و شمال استان را فرا خواهد گرفت که البته از سامانه جدید بارش‌های مطلوب‌تری انتظار داریم.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش از سمیرم با میانگین سه میلی متر و چادگان با میانگین ۲ میلی متر گزارش شده است.

علی عسگریان با اشاره به کاهش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۱۷ و پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: خور وبیابانک با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 459048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.