۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
چه بر سر امباپه آمده؟

طرح یک سوال درباره امباپه خالی از لطف نیست؛ چه بر سر او آمده که از پسرطلایی فوتبال دنیا به بازیکنی ناموفق در ترکیب پی اس جی تبدیل شده است؟

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، شاید اوضاع در لیگ فرانسه برای مهاجم جوان پی اس جی خوب باشد اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا وی تقریباً هیچ موفقیت شاخصی نداشته و نتوانسته به تیمش برای پیشروی در این مسابقات کمک کند.

عملکرد امباپه در فصل جاری حتی باعث روانه شدن برخی انتقادات به مدیریت باشگاه پاریس سن ژرمن نیز شد. مالکان این باشگاه در زمینه تمدید قرارداد، امباپه را به نیمار اولویت داده و خیلی سریع‌تر مسائل مربوط به ادامه همکاری با این بازیکن را بررسی کردند. همین اولویت بندی باعث نقدهایی شد و عده‌ای اعتقاد داشتند که نیمار در باشگاه فرانسوی نفر اول تیم محسوب می‌شود نه امباپه.

اگرچه امباپه از زمان حضورش در پی اس جی تقریباً به اندازه تعداد بازی‌های یک فصل بیشتر از نیمار در زمین مسابقه حضور داشته، اما وی به هیچ عنوان عملکرد گلزنی متناسبی ندارد و از سوی دیگر، تقریباً نزدیک به یک فصل است که نتوانسته در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گلی به ثمر برساند.

کارشناسان فوتبال اعتقاد دارند حضور بی وقفه امباپه در زمین مسابقه یکی از دلایل مهمی است که باعث افت او شده است. از حدود پنج سال قبل که کیلیان امباپه توانمندی‌های خود را به رخ جهان کشید تا این لحظه او تقریباً در تمامی بازی‌های تیم ملی کشورش و همچنین باشگاه خود به میدان رفته و احتمال دارد که همین مسئله باعث ناکامی او در ثبت آمارها و ارقام قابل توجه باشد.

به هر ترتیب مهاجم جوان و فرانسوی این روزها روی فرم نیست و پی اس جی هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی حساس برابر منچستریونایتد نیاز مبرم به پیروزی دارد. توخل و دستیارانش باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند از تمام توانمندی‌های امباپه استفاده کنند، چرا که اگر وی نتواند ظرفیت واقعی خود را به نمایش بگذارد احتمالاً به معنای این خواهد بود که آینده قرار نیست برای امباپه آنطور که انتظارش می‌رفت روشن و امیدوار کننده باشد.

کد خبر 459040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.