کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ از نگاه کیهانی

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: پیشنهادات و گمانه زنی‌هایی مبنی بر حمایت اصلاح طلبان از چهره‌های جناح‌های دیگر، عموماً به دلیل ناامیدی برخی از نیروهای حزبی از تأیید صلاحیت کاندیدای این جریان در انتخابات ۱۴۰۰ است.

محمد کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد گزینه مورد حمایت اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: در حال حاضر اسامی اشخاصی که به عنوان کاندیداهای احزاب اصلاح طلب مطرح می‌شود به عنوان کاندیدای نهایی نیست و تنها در حد پیشنهاداتی است که از بدنه احزاب به سران آنها اعلام می‌شود.

وی افزود: در صورتی که کاندیدای شاخصی از جناح اصلاح طلب تأیید صلاحیت شود و در کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰ شرکت کند، قطعاً همه احزاب به صورت کامل از وی حمایت می‌کنند و به هیچ عنوان از مابقی کاندیداهای جناح معتدل‌تر حمایت نخواهند کرد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: پیشنهادات و گمانه زنی‌هایی مبنی بر حمایت اصلاح طلبان از چهره‌های جناح‌های دیگر، عموماً به دلیل ناامیدی برخی از نیروهای حزبی از تأیید صلاحیت کاندیدای این جریان در انتخابات ۱۴۰۰ هست.

کیهانی افزود: قطعاً هنوز جریان اصلاحات گزینه‌های شاخصی را برای حضور در کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰ دارد که مورد تأیید نهادهای نظارتی هستند؛ بنابراین در صورتی که کاندیدای اصلاح طلبان در کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰ حضور داشته باشد حمایت همه احزاب اصلاح طلب را خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تحولات بین‌المللی اخیر، به نظر می‌رسد اشخاصی در بین نیروهای جریان اصلاح طلب وجود دارند که می‌توانند با یک رأی چشمگیر در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز شوند.

کد خبر 459002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.