پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات عمرانی ضلع غربی خیابان مقداد دوم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات عمرانی زیرسازی و روکش آسفالت ضلع غربی خیابان مقداد دوم حد فاصل میدان سلمان تا میدان اندوان خبر داد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروزه یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری در شهرهای دنیا افزایش و استفاده روز افزون وسایل نقلیه بوده که مشکلات بسیاری را برای شهرها به وجود آورده است.

وی افزود: انواع آلودگی‌های محیطی، کاهش ایمنی افراد پیاده، افزایش تلفات ناشی از سوانح رانندگی و… از جمله مسائلی است که در اکثر کلانشهرهای کشور قابل رؤیت بوده به نحوی که کیفیت زندگی را در محیط‌های شهری کاهش داده است.

وی تاکید کرد: لزوم توجه و تأکید بر اجرای روش‌های نوین برنامه‌ریزی، مدیریت شبکه‌ها و سیستم‌های حمل و نقل ضروری است

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: اجرای عملیات احداث و خیابان سازی باید مختص همه افراد جامعه و نه تنها خودروها، صوت پذیرد و در همین راستا مدیریت شهری همواره در تلاش است تا با استفاده از تمامی امکانات، پتانسل‌ها و … به ارتقا کیفیت پروژه‌ها آنطور که شهروندان انتظار دارند، کمک کند؛ از این رو با احداث معابر و خیابان سازی و ساختن فضاهای عمومی که سلامتی مردم، شادمانی و رشد اقتصادی را افزایش می‌دهد در صدد است تمام توان و تلاش خود را جهت ایجاد یک فضای شهری پایدار بکار گیرد.

وی افزود: اجرای پروژه آسفالت خیابان مقداد دوم به جهت بهبود وضعیت تردد شهروندان در این خیابان انجام خواهد شد که این پروژه شامل اجرای عملیات‌هایی نظیر خاکبرداری، بتن‌ریزی، زیرسازی و آسفالت، اجرای گارد ریل، تابلو و علائم ترافیکی و … به طول ۳۵۶۰ متر و عرض ۸.۵ متر است که هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در بر خواهد داشت.

قاسمی در خصوص اجرای این پروژه که با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آبفا صورت گرفت، خاطرنشان کرد: با مذاکرات انجام شده با این شرکت‌ها و با توجه به اینکه در مسیر این پروژه دو خط لوله ۱۴۰۰ آب شرب اصفهان عبور می‌کند و در آینده نیز خط سوم آن عبور خواهد کرد، مقرر شد شهرداری تمام تدابیر لازم جهت ایمنی این خطوط با توجه به حجم ترافیکی نسبتاً سنگین در این مسیر را در نظر گرفته و زیرسازی و آسفالت آن را با توجه به شرایط خاص آن اجرا کند.

کد خبر 458985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.