عذرخواهی شهردار اهواز از شهروندان

شهردار اهواز گفت: ما شرمنده مردم مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند، هستیم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایمنا، موسی شاعری در خصوص آخرین وضعیت آب‌گرفتگی اهواز، اظهار کرد: شرمنده مردم مناطقی که دچار آب‌گرفتگی شدید هستند و از مردم عذرخواهی می‌کنم، مشکل بسیاری از نقاط شهر رفع شده، اما در برخی مناطق مانند کمپلو و خشایار هنوز مشکل داریم که با تعمیر پمپ‌ها تا فردا برطرف خواهد شد.

وی افزود: به هیچ عنوان نگفتیم مشکلی وجود ندارد و همه مناطق بهبود یافته‌اند، اما می‌توانیم بگوییم در مرکز شهر و منطقه خیابان ادهم، در سخیریه، در شهرک دانشگاه یا اکثر مناطق در شرق اهواز مشکلات مرتفع نشده است؟

شهردار اهواز گفت: همانطور که قبلاً نیز گفته‌ایم به اندازه امکانات و بودجه و حتی بیش از آن کار کرده‌ایم و برای تکمیل کار نیاز جدی به کمک‌های دولتی هست‌.

وی ادامه داد: استاندار خوزستان رسماً اعلام کرد این پروژه‌ها بدون کمک دولت به‌طور کامل انجام نمی‌شود؛ دنبال بهانه جویی نیستیم، اما منابع واقعاً محدود است؛ حتی حق آلایندگی نفت را هم از دولت وصول نمی‌کنیم و از نمایندگان اهواز در مجلس می‌خواهم این موضوعات را پیگیری کنند.

شاعری تصریح کرد: در مقطع فعلی شاهدیم با کارهایی که انجام شده، حجم مشکل از گستره اهواز به چند منطقه محدود تبدیل شده است.

وی افزود: کاری که ۳۰ سال انجام نشد به عهده ما قرار گرفت و با افتخار و در حد توان شهرداری انجامش می‌دهیم، توجه کنیم که تا سال‌های پیش شهرداری ورودی به این نوع پروژه‌ها نداشت.

شهردار اهواز گفت: برخی به دنبال متهم کردن تنها یک نفر و تخریب هستند که با آن‌ها حرفی نداریم، اما کسانی مانند نمایندگان مجلس، برخی اعضای شورا، اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی نقدهای کارشناسی و دلسوزانه می‌کنند که پذیرای آن هستیم، با این حال با پذیرش این مسئولیت، اگر ناسزایی هم به ما بدهند مشکلی نداریم.

منبع: فارس

کد خبر 458980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.