توزیع ۲ هزار ماسک بین شهروندان پره‌سر

شهردار پره سر گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، مقابله با ویروس کرونا و در قالب "طرح سلامت شهید سلیمانی" دو هزار عدد ماسک از طرف شهرداری و یک شبکه نیکوکاری بین شهروندان توزیع شد.

شهرام شهابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان در مقابله با شیوع ویروس کرونا در هفته جاری دو هزار عدد ماسک و دو دستگاه تب‌سنج از طرف شهرداری پره‌سر با همکاری شبکه نیکوکاری دست خدا به طرح شهید سلیمانی اهدا شد.

وی افزود: شهرداری پره‌سر از آغاز شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته تاکنون، بیش از هفت هزار عدد ماسک بین کارکنان شهرداری و شهروندان توزیع کرده است.

شهردار پره‌سر عنوان کرد: با توجه به اینکه پاکبانان شهرداری از نیروهای در خط مقدم مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند، حفظ سلامت آنان برای مدیریت شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین منظور در این مدت به طور مرتب ماسک، الکل و صابون خریداری شده و در اختیار پاکبانان قرار گرفته است.

شهابی ادامه داد: شهرداری در این مدت بسیاری از معابر و اماکن عمومی را ضدعفونی کرده و در صورت نیاز این اقدام تا قطع چرخه شیوع ویروس کرونا تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری دو عدد دستگاه ضدعفونی کننده خریداری کرده است که به زودی در شهرداری نصب خواهد شد تا شهروندان در هنگام مراجعه به این اداره دست‌های خودشان را به وسیله آن ضدعفونی کنند.

شهردار پره‌سر تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، بازار هفتگی (سه‌شنبه بازار) پره‌سر تا اطلاع ثانوی توسط شهرداری تعطیل شده است.

شهابی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازار هفتگی با مصوبه ستاد ملی کرونا تعطیل شده است از دستگاه‌های اجرایی مرتبط مثل اداره صمت و اتاق اصناف انتظار می‌رود نظارت خودشان را نسبت به اصناف به ویژه میوه و تره بار بیشتر کنند تا شاهد افزایش قیمت اقلام مورد نیاز شهروندان از سوی برخی افراد سودجو نباشیم.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

کد خبر 458979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.