نمایش جذاب در تئاتر رویاها

در یکی از حساس ترین بازی‌های این هفته لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال منچستر یونایتد به مصاف پاریسی‌های متمول می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _ چهار شنبه ۱۲ آذر ماه_ ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که مثل شب گذشته، دیدارهای بسیار حساس و جذاب و مهمی را پیش روی علاقه مندان قرار می‌دهد. که به شکل زیر است:

گروه E

تیم فوتبال سویا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانچز پیزخوان میزبان چلسی فرانک لمپارد است. قضاوت این دیدار را "آرتور دیاز" پرتغالی بر عهده دارد. شاگردان سوپر فرانکی با ۱۰ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند و صعودشان را قطعی کرده‌اند. پسران شهر سویل هم با ۱۰ امتیاز بر حسب تفاضل گل کمتر امتیاز دوم هستند.

در دیگر دیدار این گروه کراسنودار در روسیه از رنس فرانسه پذیرایی می‌کند. هر دو تیم یک امتیاز دارند.

گروه F

مهم‌ترین دیدار این گروه را دورتموند و لاتزیو ایتالیا انجام می‌دهند. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با قضاوت "متئو لاهوز" داور اسپانیایی انجام می‌شود. زنبورهای آلمانی ۹ امتیازی و صدرنشین و ایتالیایی‌ها هم ۸ امتیازی و در رده دوم هستند. در دیگر دیدار هم بروخه در بلژیک از سردار آزمون و یارانش پذیرایی می‌کند. بروخه ۴ امتیاز دارد و اندک شانس صعود برایشان وجود دارد. زنیت هم از چهار بازی یک امتیاز کسب کرده است.

گروه G

تیم فوتبال بارسلونا که روند رو به رشدی دارد در بوداپست مجارستان به مصاف فرانس واروش می‌رود. داور این دیدار که از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شروع می‌شود، "آلکسی کولباکوف بلغاری است. کاتالان‌ها با چهار برد پیاپی صدر را تصاحب کرده‌اند. در دیگر دیدار این گروه یووه در تورین از دیناموکیف پذیرایی می‌کند. بانوی پیر ایتالیا هم ۹ امتیاز دارد مشکلی بابت صعود ندارد. داور این دیدار هم خانم "استفانی فراپارت" فرانسوی است.

گروه H

در دیدارهای جذاب این گروه، ابتدا باشاک ترکیه از ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه با سوت "کارلوس دل‌سرو" اسپانیایی در ترکیه به مصاف لایپزیش می‌رود و از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه جذاب ترین دیدار را منچستر یونایتد و پا ری سن ژرمن در تئاتر رویاها با سوت "دنیله اورساتو" ایتالیایی رقم مبزنند. در این گروه منچستر با ۹ امتیاز اول است و نماینده آلمان و فرانسه هم ۶ امتیازی و در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته اند.

کد خبر 458965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.