توقع از ما بالا است / دو امتیاز از کمیته داوران طلب داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: روی صحبت‌های هفته گذشته خود هستم از هم‌تیم‌های سابق، سرمربیان و مدیرعاملان خواهش می‌کنم که از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ بخواهند با داوران قرارداد حرفه‌ای بسته شود. نبود توازن بین قرارداد بازیکنان و داوران به حوزه داوری لطمه می‌زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی مقابل مس رفسنجان، اظهار کرد: خوشحالم که در رفسنجان حضور دارم، از مسئولان مس رفسنجان و علی علیزاده به خاطر شرایط خوبی که فراهم کردند تا هر دو تیم در هتل باشند تشکر می‌کنم. امیدوارم در تبریز میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

وی ادامه داد: سال اولی است که مس رفسنجان در لیگ برتر حضور دارد، از کیفیت و تفکر و تفکر این تیم شناخت نداریم ولی آنها را آنالیز کردیم. مس رفسنجان شجاعت بازی فوتبال را دارد، با توجه به اینکه در دیدارهای گذشته بدشانسی آوردیم، به سه امتیاز دیدار مقابل مس رفسنجان نیاز داریم. امیدوارم با یک بازی باهوش و منطقی حداکثر امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه در بازی اول، دو امتیاز با اشتباه داور از دست دادیم، تصریح کرد: تعداد گل‌ها در لیگ امسال کم هستند زیرا تیم‌ها بدون تماشاگر بازی می‌کنند و مسابقات مانند بازی دوستانه سطح بالا است که در این شرایط عملکرد داوران خیلی مهم است، دو امتیاز از کمیته داوران طلب داریم ولی در کل با احترام به داوری نگاه می‌کنیم.

منصوریان ادامه داد: روی صحبت‌های هفته گذشته خود هستم از هم‌تیم‌های سابق، سرمربیان و مدیرعاملان خواهش می‌کنم که از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ بخواهند با داوران قرارداد حرفه‌ای بسته شود. نبود توازن بین قرارداد بازیکنان و داوران به حوزه داوری لطمه می‌زند. در حال حاضر اکثر داوران دو و سه شغل دارند.

وی اضافه کرد: باید از بیژن حیدری عذرخواهی کنم زیرا من هفته گذشته از او انتقاد کردم که پنالتی ما را نگرفت، اما بعداً دیدم که این صحنه پنالتی نبود. اگر در حوزه داوری شایسته سالاری نباشد، جوانان هم دیگر علاقه‌ای به داوری نخواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص داور بازی فردا، خاطر نشان کرد: داور بازی فردا جوان، اما تجربه دارد. با توجه به شناختی که از نیمکت خودمان و نیمکت مس رفسنجان دارم هر دو طرف اجازه کار می‌دهیم و مانند برخی شهرها به داور حمله نمی‌کنیم. نباید روی اعصاب داور برویم زیرا آنها سعی می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

منصوریان با اشاره به اینکه چهار بازیکن نداریم، گفت: دو بازیکن تیم ما مصدوم و دو بازیکن به کرونا مبتلا شدند. از مسئولان شهر رفسنجان می‌خواهم یک چمن طبیعی را در این شهر فراهم کنند، زمین چمن طبیعی در مقابل درآمد صنعت مس، مانند یک هندوانه در مقابل زمین بسکتبال می‌ماند. امیدوارم همه کمک کنند که رفسنجان صاحب یک چمن طبیعی شود، آرزو می‌کنم تیم‌هایی مانند مس رفسنجان که هزینه می‌کنند، همیشه در لیگ برتر حضور داشته باشند.

وی در رابطه با وضعیت مسعود شجاعی، اظهار کرد: یک مشکل شخصی برای شجاعی به وجود آمده و تا ظهر فردا به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد. پرواز طولانی به استان کرمان داشتیم و از زنوزی و هواپیمایی آتا تشکر می‌کنم که زمینه سفر مستقیم به کرمان را فراهم کردند. به خاطر شرایط فرودگاه سیرجان، مجبور شدیم در فرودگاه کرمان فرود بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: مس تیم خوبی است و در لیگ برتر می‌ماند که فردا بازی سختی داریم. امیدواریم ویروس کرونا جهان را ترک کند و نشاط به همه جا برگردد، اگر کرونا نبود فردا ورزشگاه پر می‌شد زیرا تراکتور وقتی در یک شهر بازی می‌کند همه مسیرهای زمینی و هوایی بسته می‌شود و پرشورها به همراه‌مان می‌آیند. سطح توقع از ما بالاست و امیدوارم بتوانیم از فردا روند رو به رشد خود را آغاز کنیم و در کورس بمانیم.

کد خبر 458938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.