می توانستیم بهتر باشیم ولی نبودیم / دست های پنهانی بازی ها را هدایت می کنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برایم جالب است که دست‌های پنهانی بازی ها را به سمت و سویی می‌برند، اما من به شخصه آلوده این مسائل نمی‌شوم و خودم را درگیر نمی‌کنم. به داور بازی تبریک می گویم بازی سختی را قضاوت کرد ولی روی یک صحنه‌هایی می‌توانست بهتر سوت زند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی در کنفرانس خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: امروز در حد و اندازه خود ظاهر نشدیم، بازیکنان نتوانستند انتظاراتم را بر آورده کنند و با شرایط ایده آل فاصله داشتیم. در ۱۰ دقیقه آخر می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، بعد از گلی که دریافت کردیم موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم ولی نتوانستیم به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: به تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم خوب بازی کردند و تا دقیقه ۷۰ از ما برتر بودند. بازی نوسان پیدا می‌کرد و با توجه به شرایط آب و هوایی تیم‌ها ریسک نمی‌کردند برای همین بازی بیشتر مستقیم بود، می‌توانستیم بهتر باشیم ولی نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه می‌خواهم حقی که در فوتبال به ما داده نشد را یادآوری کنم، تصریح کرد: برایم جالب است که دست‌های پنهانی بازی‌ها را به سمت و سویی می‌برند، اما من به شخصه آلوده این مسائل نمی‌شوم و خودم را درگیر نمی‌کنم. به داور بازی تبریک می‌گویم بازی سختی را قضاوت کرد ولی روی یک صحنه‌هایی می‌توانست بهتر سوت زند، در کل بازی که می‌توانستیم به تساوی برسانیم را باختیم.

رضایی اضافه کرد: داور توپ‌های پنجاه پنجاه را بد سوت می‌زد، در بازی فوتبال درگیری زیاد است برایم جالب بود وقتی دو بازیکن به هوا می‌پریدند و هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد اما داور به نفع حریف سوت می‌زد که این اتفاق بارها تکرار شد.

کد خبر 458934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.