سپاهان یک- سایپا یک / جشن تولد مربی خراب شد

سپاهان با توقف خانگی برابر سایپا فرصت رسیدن به رتبه دوم جدول را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال امروز از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و سایپا در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و سایپا

ورزشگاه: نقش جهان

گل‌ها: سجاد شهباززاده (دقیقه ۶) برای سپاهان- مجید علیاری (دقیقه ۸۳) برای سایپا

اخطار: محمد کریمی (دقیقه ۴۳)، سروش رفیعی (دقیقه ۹۰+۵) از سپاهان- حسین مالکی (دقیقه ۵۷)، سعید محمدفرد (دقیقه ۹۰+۱) از سایپا

سپاهان: پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، محمدرضا مهدی‌زاده، مرتضی منصوری، امید نورافکن، سید محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی (۶۴- رضا میرزایی)، جلال‌الدین علی‌محمدی (۷۰- مهدی کیانی)، محمد محبی (۸۱- دانیال اسماعیلی فر) و سجاد شهباززاده (۶۴- روح الله باقری)

مربی: محرم نویدکیا

سایپا: محمدحسین اکبر منادی، رضا علیاری، فریبرز گرامی، رضا جعفری (۷۹- مهرداد حیدری)، حسین ماهینی (۷۹- سعید محمد فرد)، حسین مالکی (۵۲- حسین کامیاب)، محمدرضا سلیمانی (۶۵- مجید علیاری)، سیدابوالفضل جلالی، محسن مسلمان، مهرداد عبدی، محمدصادق بارانی (۵۲- مهیا جباری)

سرمربی: ابراهیم صادقی

داور: حسین زیاری

شرح بازی:

سپاهان که با پیروزی در دو بازی متوالی به دیدار سایپا رسیده بود بازی را بسیار خوب و هجومی آغاز کرد و از همان دقایق ابتدایی موقعیت‌های خوبی روی دروازه سایپا ایجاد کرد. شاگردان نویدکیا اما تنها ۶ دقیقه زمان نیاز داشتند تا گل برتری خود را روی ضربه چیپ زیبای شهباززاده به ثمر برسانند و از مهمان خود پیش بیفتند.

سپاهان که بعد از گل روحیه گرفته بود تا ۱۰ دقیقه پایانی نیمه نخست نیز حاکم توپ و میدان بود اما با وجود داشتن موقعیت‌های فراوان نتوانست به تعداد گل‌های خود اضافه کند تا نیمه نخست با همان یک گل به سود سپاهان به پایان برسد.

نیمه دوم سپاهان مانند دیدار قبلی‌اش برابر تراکتور عقب نشست تا از فضاها استفاده ببرد و به گل‌های خود اضافه کند اما این بار تاکتیک محرم جواب نداد و این سایپا بود که بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و مزد بازی برتر خود در نیمه دوم را با گل دقیقه ۸۳ مجید علیاری، یار تعویضی‌اش گرفت.

در نهایت در روزی که سپاهانی‌ها خیلی دوست داشتند ۳ امتیاز را به عنوان هدیه به مربی‌شان تقدیم کنند یک تساوی تلخ برای سپاهان رقم خورد تا شاگردان نویدکیا شانس رسیدن به رتبه دوم جدول را از دست بدهد و پایین‌تر از رقیب سنتی خود یعنی پرسپولیس قرار گیرند.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۶- سپاهان) - پاس بلند علیمحمدی پشت مدافعان سایپا به شهباززاده رسید و او با کنترل توپ و ضربه چیپ از زاویه‌ای بسته دروازه سایپا را به زیبایی باز کرد.

۱-۱ (دقیقه ۸۳- سایپا) - ارسال کرنر محسن مسلمان با ضربه سر علیاری به گل تساوی تبدیل شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲- شوت خطرناک محسن مسلمان از درون محوطه جریمه سپاهان با واکنش نیازمند راهی کرنر شد.

دقیقه ۵- ارسال زمینی و تیز نورافکن سمت چپ، عرض دروازه سایپا را به شکل خطرناکی طی کرد و در نهایت با تکل بارانی که نزدیک بود توپ را وارد دروازه کند، کرنر برای سپاهان به دست آمد.

دقیقه ۱۷- همکاری تیمی سپاهانی‌ها موقعیت خوبی را نصیب حسینی در محوطه جریمه کرد و ضربه پای چپ کات دار او را اکبر منادی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۷- شوت زمینی محکم امید نورافکن از پشت محوطه جریمه در دستان اکبر منادی جای گرفت.

دقیقه ۳۲- شوت سنگین محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه در دستان اکبر منادی قرار گرفت.

دقیقه ۴۲- شوت سنگین جلال علیمحمدی از پشت محوطه جریمه با اختلافی بسیار ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸- نفود هافبک سایپا از سمت راست محوطه جریمه با پاس کات بک خطرناک او همراه شد که مهدی‌زاده با هوشیاری توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۹۰- توپ در محوطه جریمه سپاهان به نورافکن رسید و ارسال کوتاه او در دهانه دروازه با ضربه باقری همراه شد که توپ با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

در دقیقه ۴ این مسابقه باشگاه سپاهان اقدام به آتش بازی روی سکوها کرد که اتفاقاً در همان دقایق هم گل سپاهان به ثمر رسید تا لحظات جالبی در ورزشگاه رقم بخورد.

بهترین بازیکن:

محمد حسین اکبر منادی، دروازه بان سایپا روز خوبی را پشت سر گذاشت و چندین بار موقعیت‌های بازیکنان سپاهان را مهار کرد تا سایپا را در بازی نگه دارد و در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

کد خبر 458924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.