پیکان ۰-۰ استقلال/ بی‌برنامه مثل استقلال!

استقلال و پیکان در دیداری سرد و بی‌روح به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه امروز سه شنبه - ۱۱ آذر ماه - میهمان سایپا در شهر قدس بود که در بازی‌ای کم موقعیت برای هر دو تیم، مسابقه با تقسیم امتیاز خاتمه یافت.

هفته چهارم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پیکان و استقلال

ورزشگاه: شهر قدس، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: -

اخطار: آرش رضاوند (دقیقه ۱۷- از استقلال) - مجید عیدی (دقیقه ۴۱- از پیکان) - ابراهیم صالحی (دقیقه ۴۷ - از پیکان) - حنیف عمران زاده (دقیقه ۸۰ - مربی استقلال) -

اخراج: -

پیکان تهران: محمد دریس، امیر روستایی (دقیقه ۵۸- محمد ابراهیمی)، نادر محمدی، رضا جبیره، میلاد شیخی سلیمانی، حسین پورامینی، ابراهیم صالحی، سیدمحمد ستاری، حجت حق‌وردی، محمد خدابنده‌لو (دقیقه ۴۶ -اسماعیل بابایی)، مجید عیدی

سرمربی: مهدی تارتار

استقلال تهران: رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، محمد نادری، احمد موسوی (دقیقه ۷۵- قاقانی، هرویه میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند (دقیقه ۱۹- داریوش شجاعیان)، ارسلان مطهری و مهدی قایدی

سرمربی: محمود فکری

داور: سید مهدی سیدعلی

شرح بازی:

دو تیم بازی را متعادل شروع کردند. در همان ابتدا پیکانی‌ها توپ را با فرستادن توپ به پشت مدافعان موقعیتی تک به تک برای مهاجم‌شان ساختن اما تکل به موقع مرادمند این خطر را رفع کرد. در ادامه بازی به میانه زمین آمد و هر چند آبی‌پوشان توپ و میدان را تصاحب کرده بودند، موفق به ایجاد موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف نشدند. وریا غفوری با کاشته دیدنی تنها فرصت گلزنی آبی‌ها در نیمه نخست را با اخلاف اندک از دروازه به بیرون زد. پیکانی‌ها نیز موقعیت گل فوق‌العاده‌ای را در آستانه گل از دست دادند تا این دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم را استقلالی‌ها طوفانی و هجومی شروع کرده و با خیمه زدن در یک سوم پیکان، سعی در استفاده از اندک فضاهای باقی مانده داشتند. با این حال دفاع مستحکم شاگردان پیکان این اجازه را به آبی‌پوشان ندادند. استقلال اگر چه بازی را در اختیار داشت ولی برنامه خاصی برای تهاجم نداشت و همین امر کار آن‌ها را سخت کرده بود. لحظات پایانی روی حرکت تکنیکی قایدی استقلالی‌ها فرصت خوبی برای گلزنی به دست آوردند اما درخشش دریس آن‌ها را ناکام گذاشت تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴- پاس هوایی بازیکنان پیکان در موقعیت تک به تک در اختیار مهاجم این تیم قرار گرفت اما مرادمند با تکل بلندی توپ را به از جلوی پا او ربود.

دقیقه ۲۵- کاشته وریا غفوری از فاصله حدود ۳۰ متری با اختلاف اندکی از بالا دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹- کرنر ارسالی پیکان‌ها در شلوغی محوطه جریمه استقلال و در یک قدمی دروازه به روستازاده رسید ولی توپ او به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۶۰- ضربه سر مطهری را دریس با دست دفع کرد.

دقیقه ۹۰+۳- ضربه سر بازیکن استقلال در یک قدمی دروازه را دریس در اختیار گرفت.

نکات ویژه:

* محمود فکری به دلیل محرومیت از روی سکوها این بازی را دنبال کرد.

* آرش رضاوند دقیقه ۱۹ در برخورد با بازیکن پیکان مصدوم و مجبور به ترک زمین شد.

* مسعود ریگی در دقیقه ۸۷ مصدوم شد تا آبی‌پوشان مجبور به تعویض اجباری دیگری شوند.

کد خبر 458910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.