نوازی: با تمام قوا به اصفهان آمده‌ایم / برای بازیکنان ذوب آهن آرزوی سلامتی دارم

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: اگر بخواهیم بازی به بازی کنسل کنیم خوشایند نیست

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری پیش از مسابقه اظهار کرد: ما بعد از بازی برابر پرسپولیس در تهران از نظر روحی روانی و مشکلات تیم خود کار کردیم. فوتبال ورزشی است که بازی کردن آن سخت است و با تمام قوا به اصفهان آمده‌ایم که ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی در ارتباط با لغو بازی افزود: قوانینی برای این موضوع گذاشته‌اند و در مسابقات آسیایی نیز که بودیم کرونایی داشتیم و بازی الهلال نیز در آسیا کنسل شد. باید طبق قوانین پیش برویم و شاید این مشکل برای ما پیش بیاید. اگر بخواهیم بازی به بازی کنسل کنیم خوشایند نیست.

مربی تیم شهر خودرو ادامه داد: مربی‌های دو تیم تجربه اول به عنوان سرمربیگری را دارند. فکر می‌کنم انگیزه‌های مربیان و نیروی جوانی دو تیم باعث می‌شود بازی خوبی بشود. ما سعی می‌کنیم با تاکتیک مورد نظر خود به نتیجه مورد نظر برسیم.

وی تصریح کرد: آرزوی سلامتی برای بازیکنان ذوب آهن دارم که بتوانند سریع بازگردانند.

نوازی افزود: در حیطه من نیست که در خصوص این قانون صحبت کنم اما قانون برای همه یکسان است. در فوتبال مشخص نیست که چه کسی بازی می‌کند و به هرحال فدارسیون باید جلسه‌ای برای این قانون برگزار کند و قوانین برای همه تیم‌ها یکسان است و حتی ممکن است برای ما نیز باشد.

کد خبر 458896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.