مرزبان: یک بازی جنجالی از یک بازی ساده بیرون آمد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برخلاف انتظار از شانس‌های گل زنی استفاده نکردیم و شانس‌های گل خود را از دست دادیم و یک بازی جنجالی از یک بازی ساده بیرون آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان پس از تیمش مقابل سایپا در نشست خبری، اظهار کرد: برخلاف انتظار از شانس‌های گل زنی استفاده نکردیم و شانس‌های گل خود را از دست دادیم و یک بازی جنجالی از یک بازی ساده بیرون آمد.

وی ادامه داد: مساوی یکی از نتایج این مسیر است و ما می‌خواهیم کیفیت فوتبالی خود را تغییر دهیم. از نظر نتیجه راضی نیستیم اما می‌دانیم کیفیتی که بازیکنان ما می‌توانند از خود ارائه دهند در بازی‌های قبل نیز دیده بودیم. بازیکنان وفاداری خاصی به هم دارند و از همه بیشتر ناراحت هستند. می‌دانم حرکت این تیم رو به جلو است به دلیل اینکه شخصیت تیمی خوبی داریم و باید این بازی بد را خیلی زود فراموش کنیم.

مرزبان گفت: از شروع بازی انتظار داشتیم که نبردهای یک به یک را برنده باشیم اما این گونه اتفاق نیافتاد.

وی در رابطه با عملکرد سروش رفیعی افزود: سروش رفیعی یکی از بازیکنان خوب ما در بازی‌های گذشته بود اما اینکه کارت گرفت مسئله خوبی نیست و باید بدانیم که یک بازیکن ممکن است ۹۰ دقیقه خوب نباشد. سروش یکی از بازیکنان موثر ما است و مقصر این نتیجه نیست.

مرزبان گفت: مقداری معترض بودم و داور باید زودتر وارد درگیری‌های یک به یک می‌شد و در مجموع اعتراضی به داور نداریم اما داور بازی را ببیند که بداند کجا باید کارت می‌داد.

کد خبر 458890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.