رکورد تولید تختال و فولاد با سیکل گاززدایی تحت خلأ شکسته شد

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری فولاد گفت: بیشترین میزان تولید در ماه‌های سی‌روزه نیمه دوم سال مربوط به آذرماه سال ۹۶ و به میزان ۵۸۱ هزار تن بوده است که ۷.۶ درصد رشد داشته است. این موفقیت در ادامه موفقیت ماه‌های قبل و ثبت رکورد ۶۳۹ هزار تن تختال در شهریورماه (طی ۳۱ روز) حاصل شده است.

به گزارش ایمنا، غلامرضا سلیمی، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم، با اعلام این خبر گفت: غیورمردان ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم در آبان‌ماه با تولید بیش از ۶۲۵ هزار تن تختال و کمترین میزان ضایعات، برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت فولاد مبارکه افزودند.

وی افزود: تولید تختال در این ناحیه در مهرماه نیز از ۶۱۷ هزار تن فراتر رفته بود و به این ترتیب رکورد تولید در ماه‌های سی‌روزه در دو ماه متوالی جابه‌جا گردید؛ این در حالی است که بیشترین میزان تولید در ماه‌های سی‌روزه نیمه دوم سال مربوط به آذرماه سال ۹۶ و به میزان ۵۸۱ هزار تن بوده است که ۷.۶ درصد رشد داشته است. این موفقیت در ادامه موفقیت ماه‌های قبل و ثبت رکورد ۶۳۹ هزار تن تختال در شهریورماه (طی ۳۱ روز) حاصل شده است.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری تأکید کرد: افزایش چشمگیر تولید که بیش از ظرفیت اسمی این ناحیه است یک جهش در تولید محسوب می‌شود که با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌ها و شیوع بیماری کووید ۱۹ به دست آمده و از ارزش زیادی برخوردار است؛ همچنین در آبان‌ماه رکورد تولید فولاد با سیکل گاززدایی تحت خلأ در واحد RH با تولید ۷۸ هزار و ۸۰۰ تن تختال شکسته شد که با توجه به اهمیت محصولات تولیدی در این واحد که عموماً در صنایع نفت و گاز و خودروسازی استفاده می‌شود، بسیار قابل توجه است.

کد خبر 458856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.