منظمی: کیفیت فنی بازیکنان جوان در لیگ دیده می‌شود

علیرضا منظمی مهاجم تیم ملی جوانان معتقد است: حضور نفرات این تیم در ترکیب تیم های باشگاهی نشان دهنده کیفیت فنی بازیکنان تیم ملی جوانان است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال منظمی که در باشگاه ذوب آهن بازی می‌کند در این خصوص گفت: تقریباً دو سال است که این تیم شکل گرفته و ثبات خوبی پیدا کرده است. شاکله اصلی تیم حفظ شده و بچه‌ها شناخت خوبی از هم دارند. نکته مثبت این است که در فصل جدید نفرات بیشتری در لیگ برتر و باشگاه‌ها مورد اعتماد قرار گرفته‌اند و بازی می‌کنند. کیفیت فنی بچه‌ها در لیگ به خوبی دیده می‌شود و این مسئله باعث می‌شود با آمادگی مناسب در تمرینات تیم ملی جوانان شرکت کنند همچنین تجربه بازی در مسابقات کمک می‌کند.

مهاجم تیم ملی جوانان اضافه کرد: خوشبختانه کادر فنی با انگیزه و تلاش زیادی تمرینات را دنبال می‌کند و امکانات خوبی ازجمله زمین‌های چمن طبیعی و مصنوعی و مجموعه پک را در اختیار داریم. امیدوارم با حمایت فدراسیون و تلاش هم اعضای تیم از این فرصت باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنیم و با آمادگی کامل راهی مسابقات بشویم تا با همدلی کادر فنی و بازیکنان در رقابت‌های آسیایی موفق شویم.

کد خبر 458796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.