اپراتورهای تلفن همراه مجوز دکل های مخابراتی را اخذ کنند

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: اپراتورهای تلفن همراه مجوزهای لازم را اخذ کنند.

به گزارش ایمنا، یاسر اسدپور با اشاره به برگزاری ویدئو کنفرانس بین فاوای کلانشهرهای کشور و معاون وزیر فناوری ارتباطات و اطلاعات و رئیس سازمان مقررات رادیویی کشور، نتایج حاصل از آن را تشریح کرد.

وی با اشاره به دکل‌های مخابراتی اظهار کرد: تمامی مباحث حوزه دکل از جمله عوارض بهای خدمات و صدور مجوز که در شورا تصویب شده بود توسط سازمان فاوای شهرداری‌ها صادر شود؛ مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات رادیویی قرار گرفت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ادامه داد: از این پس باید تمامی اپراتورها (همراه اول، ایرانسل و رایتل) جهت ایجاد سایت‌های BTS به فاوای شهرداری‌ها مراجعه و مجوزهای مربوطه را اخذ کنند و قرار بر این شد تا به صورت بخشنامه‌ای جداگانه به تمامی آنها ابلاغ شود.

وی یادآور شد: همچنین موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت قیمت گذاری واگذاری استفاده از فیبرنوری بود چرا که اخیراً سازمان مقررات رادیویی بدون اخذ نظر شهرداری‌ها قیمت‌هایی را مصوب و ابلاغ کرده بود که به نفع شهرداری‌ها نبود و با تعامل دوسویه در کارگروه ایجاد شده و با نظر شهرداری‌ها و هماهنگی با این مجموعه، سازمان تنظیم مقررات رادیویی باید تعرفه‌ها را مصوب و اجرایی کند.

کد خبر 458778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.