هیچ موردی از ابتلا به کرونا در گرمخانه‌های قزوین ثبت نشده است

معاون خدمات شهری شهردار قزوین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هیچ یک از مراجعان به گرمخانه‌ها مبتلا به این ویروس نبوده‌اند.

به گزارش ایمنا، وحید مقدم سلیمی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گرمخانه‌های شهرداری قزوین، اظهار کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا از مراجعه کنندگان تب سنجی شده و بعد از استحمام، لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط اعمال محدودیت‌های تردد افراد در راه مانده نیز اسکان داده می‌شوند تا اگر مسافری بنا بر علتی در شهر مانده بتواند شب از این مراکز استفاده کند.

معاون خدمات شهری شهردار قزوین یادآور شد: گرمخانه شهرداری قزوین با توجه به سردی هوا و بارش‌های پاییزی، میزبان افراد بی‌خانمان و در راه مانده است.

سلیمی حوزه مدیریت شهری با اشاره به اینکه دو گرمخانه ویژه زنان و مردان با ظرفیت ۵۰ نفر از سوی شهرداری قزوین ایجاد شده است، اظهار کرد: هم اکنون روزانه به طور میانگین پنج تا ۱۰ نفر از خدمات این مراکز استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه این گرمخانه‌ها به شبانه روزی فعال است، اضافه کرد: پذیرش افراد در روزهای سرد سال افزایش می‌یابد و از کف خواب‌ها نیز برای جبران ظرفیت استفاده می‌کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار قزوین تاکید کرد: هیچ گونه هزینه‌ای از این افراد دریافت نمی‌شود و یک وعده غذای گرم نیز در اختیار این آنان قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 458771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.