از تقابل یاران طارمی با سیتیزن‌ها تا صف آرایی اتلتیکو مقابل مونیخ

امشب _ سه شنبه ۱۱ آذر ماه _ هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا انجام می‌شود که دیدارهای بسیار مهمی در آن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _ سه شنبه ۱۱ آذر ماه _ هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که دیدارهای بسیار حساس و جذاب و مهمی را پیش روی علاقه مندان قرار می‌دهد. که به شرح زیر است:

گروه A

تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه واندا متروپولیتانو میهمان آتلتیکو است. قضاوت این دیدار را "کلمنت‌تورپین" فرانسوی به عهده دارد. شاگردان فلیک با ۱۳ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند و صعودشان را به عنوان تیم اول قطعی کرده‌اند. پسران مخوف سیمئونه با ۵ امتیاز دوم هستند.

در دیگر دیدار این گروه لوکوموتیو در روسیه میزبان سالزبورگ اتریش است. تیم روسی با ۳ امتیاز شانس صعود دارد.

گروه B

رئال مادرید که روند خوبی در لالیگا ندارد، میهمان تیم فوتبال شاختار اوکراین است. این دیدار ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه با قضاوت "اوویدو هاتگان" قاضی رومانیایی انجام می‌شود. در دیگر دیدار هم مونشن گلادباخ ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در بورسیا پارک با اینتر ایتالیا دیدار می‌کند. در این گروه نماینده آلمان ۸ امتیازی و صدرنشین است رئال با ۷ و شاختار هم با ۴ امتیاز شانس صعود از این گروه پیچیده را دارند.

گروه C

در یکی دیگر از دیدارهای جذاب این هفته لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو در دراگائو به مصاف منچستر سیتی پپ می‌رود. قاضی این دیدار که از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شروع می‌شود، "بیورن کوئیپرس" هلندی است. مهدی طارمی شانس بازی مقابل سیتیزن ها را با تصمیم کونسنسائو سرمربی تیمش خواهد داشت. آبی‌های منچستر ۱۲ امتیازی و صدرنشین و پورتو هم ۹ امتیازی و دوم هستند و تقریباً صعود کرده‌اند.
در دیگر دیدار این گروه هم مارسی در بندر این شهر از المپیاکوس پذیرایی می‌کند.

گروه D

در دیدارهای جذاب این گروه ترسناک، لیورپول در آنفیلد به مصاف آژاکس و یاران تن‌هاخ می‌رود. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه با سوت "توبیاس استیلر" آلمانی انجام می‌گیرد. شاگردان کلوپ با ۹ امتیاز صدرنشین هستند و هلندی‌ها هم ۷ امتیازی و دوم‌اند.

در دیگر دیدار هم آتلانتا به دیدار میتیلند بدون امتیاز می‌رود. جالب این است که برگامویی ها هم مثل آژاکس ۷ امتیازی و سوم هستند و رقابت سختی برای صعود دارند.

کد خبر 458719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.