گوشی جدید شیائومی ژانویه ۲۰۲۱ وارد بازار می‌شود

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی سری Mi11 در ماه ژانویه ۲۰۲۱ میلادی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد بیشتر تولید کنندگان گوشی هوشمند قصد دارند در سال آینده میلادی پیش از زمان اعلام شده محصولات خود را عرضه کنند. به عنوان مثال انتظار می‌رود شرکت سامسونگ گوشی گلکسی S21 خود را در ماه ژانویه در اختیار کاربران قرار دهد. شرکت OnePlus نیز قصد دارد به جای ماه آوریل در ماه مارس، خانواده OnePlus9 را وارد بازار کند. اخیراً گزارش مشابهی از شرکت شیائومی منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات جدید شیائومی قصد دارد گوشی‌های هوشمند سری Mi11 خود را در ماه ژانویه عرضه کند. علاوه بر این قرار است چیپست اسنپدراگون کوالکام ۸۷۵ نیز در ماه دسامبر سال جاری وارد بازار شود. بنابراین قطعاً گوشی‌های شیائومی سری Mi11 به این چیپست مجهز خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد گوشی‌های شیائومی سری Mi11 ویژگی‌های برتر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارد.

در حال حاضر فقط اطلاعات محدودی در مورد گوشی شیائومی Mi11 Pro در دسترس است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند از صفحه نمایش QHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این نمایشگر یکی از امتیازات اصلی گوشی شیائومی Mi11 باشد. علاوه بر این گوشی هوشمند جدید دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

کد خبر 458716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.