توزیع بسته کمک معیشتی میان تاکسیرانان/ساخت دریاچه مصنوعی در قوچان

در این بسته خبری از آماده باش شهرداری اسلامشهر در دور جدید بارش‌ها تا رفع مشکل انباشت زباله در نایسر و عملیات ساخت دریاچه مصنوعی قوچان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

توزیع ۸۰ بسته کمک معیشتی میان تاکسیرانان و رانندگان آژانس

یداله غلام پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: به منظور کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا رزمایش کمک مومنانه به همت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در حوزه حمل و نقل بار و مسافر درون شهری برگزار شد.

بروز رسانی خدمات مهندسی شهرداری ساری

مرتضی بربسته، سرپرست معاونت شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری تکریم ارباب رجوع و بروز رسانی مهندسی خدمات در این معاونت را از اهداف اولیه برشمرد و گفت: شهرسازی مهمترین قسمت درآمدی شهرداری‌ها محسوب می‌شود و پویایی این حوزه می‌تواند به توسعه عمران و آبادانی شهر ساری منجر شود.

الحاق بخشی از اراضی ملی به شهر بندر گروک

عبدالحمید سعدینی، شهردار بندر گروک گفت: نبود زمین دولتی در محدوده شهر بندری گروک، محدودیت‌های شدیدی در زمینه توسعه و عرضه زمین مسکونی ایجاد کرده است در نتیجه بخش زیادی از جوانان و ساکنان این شهر فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند.

رفع آب گرفتی نقاط مختلف شهر ملارد

در پی بارش باران و افزایش روان آب‌ها پرسنل معاونت خدمات شهری و زیست محیطی شهرداری ملارد با تلاش شبانه روزی همه بخش‌ها اقدام به رفع آب گرفتی و مهار آب‌های سطحی در نقاط مختلف شهر ملارد کرد.

آماده‌باش خدمات شهری شهرداری اسلامشهر در دور جدید بارش‌ها

عوامل و نیروهای خدمات شهری شهرداری اسلامشهر با هدف رفع انسداد آبروها و هدایت آب‌های سطحی و همزمان با شروع بارندگی به صورت آماده‌باش در سطح معابر شهر حضور دارند.

فعالیت مجدد کارخانه آسفالت و سنگ شکن یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج از فعالیت مجدد کارخانه آسفالت و سنگ شکن یاسوج با ظرفیت تولید روزانه ۴۰۰ تن خبر داد.

عملیات ساخت دریاچه مصنوعی قوچان

ادامه خاک برداری و زیرسازی دریاچه مصنوعی پارک نشاط قوچان توسط معاونت عمرانی شهرداری این شهر در حال اجرا است.

کاهش ساعات فعالیت مرکز معاینه فنی شهرداری قزوین

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش ساعات فعالیت مرکز معاینه فنی شهرداری در ایام محدودیت کرونایی خبر داد.

رفع مشکل انباشت زباله در نایسر

افشین فتح الهی، شهردار ناحیه منفصل شهری نایسر از انتخاب پیمانکار جدید برای جمع آوری زباله در این ناحیه خبر داد و گفت: مشکل انباشت زباله تا بعد از ظهر امروز پنجشنبه رفع خواهد شد.

کد خبر 458694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.