برتری ذوب آهن برابر تیم سنگ آهن بافق

در دومین مرحله از دور رفت از گروه دوم لیگ برتر دختران هندبالیست ذوب‌آهن با نتیجه ۲۸بر۲۵ برابر تیم سنگ آهن بافق به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۱۰ آذر ماه مرحله دوم از دور رفت شانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان پیگیری شد. از گروه دوم، تیم ذوب آهن اصفهان و سنگ آهن بافق از ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه در سالن شهید بهشتی به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم ذوب آهن با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ به پیروزی رسید.

در این ذوب آهن مقابل سنگ آهن بافق که از ساعت ۱۷و ۳۰ دقیقه در سالن شهید بهشتی مشهد به انجام رسید، شاگردان ناهید غارسی در تیم سنگ آهن بافق رو در روی سبزپوشان ذوب آهن قرار گرفتند که نیمکتش امسال به زهرا علوی رسیده است.

در نیمه اول، شاگردان زهرا علوی در تیم ذوب آهن با سه گل اختلاف و نتیجه ۱۳ بر ۱۰ برابر تیم تازه وارد لیگ برتر والیبال بانوان پیروز شدند.

در نیمه دوم دختران بافق بازی خوبی از خود نشان دادند اما تیم ذوب آهن با تمام تلاش خود و استفاده از بازی خوب تیمی در حملات ۲۸ بر ۲۵ تیم برتر میدان بودند.

در بازی قبل این دو تیم در تهران، تیم بافق با هدایت ناهید غارسی توانسته بود ۲۴ بر ۲۲ ذوبی‌ها را غافلگیر کرده و شکست دهد. این نتیجه‌ای که تیم ذوب آهن در این بازی به دست آورد، تیم مدعی صعود کننده از گروه دوم محسوب می‌شود.

روز سوم از رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان فردا در گروه الف با تک بازی تیم‌های اشتاد سازه مشهد و پرسپولیس بهبهان پیگیری خواهد شد.

کد خبر 458687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.