اولین شکست ذوب‌آهن در برابر پیکان

در بازی های دور رفت گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان تیم ذوب آهن‌ سه بر یک در برابر پیکان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۱۰ آذر ماه دیدارهای گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان در دور رفت به میزبانی اصفهان در سالن ملت پیگیری شد. دختران والیبالیست ذوب آهن با باخت برابر پیکان به دومی در گروه رضایت دادند.

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پیکان، همیشه در لیگ برتر والیبال بانوان یک بازی مهم وک بشمار می‌رود. این رؤیا رویی امروز در اصفهان با برد پیکان میترا شعبانیان با نتیجه سه بر یک همراه بود.

در ست اول تیم پیکان با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

در ست دوم بازی تقریباً برابر بود اما دختران پیکان توانایی مقابله با بازی خوب شاگردان فریبا صادقی را نداشتند و ذوبی ها با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به برتری رسیدند.

در ست سوم، پیکان کنترل بازی را در دست گرفت و در دقایق پایانی نمایش بهتری داشتند و ۲۵ بر ۲۱ این ست را برد.

در ست چهارم مهتاب رحمانی، نگین شیرتری و هانیه محتشمی پور از تیم پیکان نبض بازی را در دست تیم پیکان قرار دادند. در ست چهارم بازی جذاب و سریعی را شاهد بودیم. پیروز این ست حساسیت تیم پیکان با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ بود.

در نهایت در تقابل دو مربی و رفیق قدیمی میترا شعبانیان و فریبا صادقی، شاگردان شعبان نژاد پیروز شدند و با سه پیروزی از سه بازی به سر گروهی رسیدند.

با پیگیری بازی‌های امروز کار دور رفت گروه دوم به پایان رسید و در گروه دوم پیکان با سه پیروزی از سه بازی در رده اول، ذوب آهن اصفهان با دو برد از سه بازی دوم، خجسته اسلام شهر با یک پیروزی در رده سوم قرار دارند و تیم ستارگان فارس بدون پیروزی در رده چهارم قرار دارد.

کد خبر 458685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.