پرسپولیس ۳-۰ شهرخودرو/ گل محمدی مچ رحمتی را خواباند

شاگردان گل محمدی با ارائه بازی تهاجمی موفق شدند شهر خودرو را با سه گل از پیش رو بر دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس که از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه امروز دوشنبه - ۱۰ آذر ماه - در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو رفت، توانست با نمایش بازی تماشایی و تهاجمی حریف مشهدی را تحقیر کرد و با سه گل پاسخ محکمی به منتقدان فاز تهاجمی تیم‌شان دادند.

هفته چهارم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: سید جلال حسینی (دقیقه ۴۱ - برای پرسپولیس) - احمد نورالهی (دقیقه ۸۵- برای پرسپولیس) - میلاد سرلک (دقیقه ۸۹- برای پرسپولیس)

اخطار: میلاد سرلک (دقیقه ۳۶ - از پرسپولیس)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: حامد لک، سیدجلال حسینی (دقیقه ۹۰+۳- احسان حسینی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، بشار رسن (دقیقه ۸۷- مهدیخانی)، سیامک نعمتی (مهد، عبدی) امید عالیشاه (دقیقه ۶۷- وحید امیری) و آرمان رمضانی (دقیقه ۶۷- احسان پهلوان)

سرمربی: یحیی گل محمدی

شهر خودرو مشهد: میلاد فراهانی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، احمد الجبوری، ابوذر صفرزاده، حسن جعفری، محمد علی فرامرزی، صادق صادقی، روح‌الله سیف‌اللهی (دقیقه ۵۶- حسین مهربان) و امیرحسین کریمی (دقیقه ۵۶- عرفان معصومی)

سرمربی: سید مهدی رحمتی

داور: کرمانشاهی

شرح بازی:

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز و در همان دقایق نخست توپ و میدان را در اختیار گرفته و با پاس‌های فراوان توپ را میان خطوط مختلف به گردش در آورد. با این حال با گذشت زمان پرسپولیس خودش را پیش کشید و نبض مسابقه را در اختیار گرفت. آن‌ها موقعیت‌های فراوانی روی دروازه شهر خودرو پایه‌ریزی کردند که عالیشاه نقش مهمی در این حملات داشت.

آرمان رمضانی یکی از بهترین این موقعیت‌ها دقیقه ۳۴ مقابل دروازه خالی فراهانی از دست داد اما دقایقی بعد سرخ‌های روی یک کاشته با ضربه سر سید جلال حسینی به گل نخست دست یافتند. بعد از گل اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا پرسپولیس با برد راهی رختکن شود.

نیمه دوم شاگردان رحمتی برای جبران به زمین آمدند و توانستند پرسپولیس را به لاک دفاعی فرو ببرد. سرخ‌ها چشم به ضد حملات و اشتباهات فردی شهر خودرویی‌ها بستهو دفاع مستحکمی را ارائه دادند.

گل محمدی در اواسط این نیمه پهلوان و امیری را به میدان فرستاد که ورق را به سمت پرسپولیس برگرداند. حالا پرسپولیس جلو آمده بود و شهرخودرویی‌ها بی‌نظم در دفاع حضور داشتند. در اواخر بازی حضور پرتعداد مهاجمان سرخ‌پوش روی دروازه شهر خودرو جواب داد و دقیقه ۸۵ و ۸۹ توسط نورالهی و سرلک اختلاف گل‌هایشان را به عدد سه افزایش دادند تا با پیروزی شیرینی از سد شاگردان رحمتی بگذرند.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۴۱- سید جلال حسینی) - کاشته به دست آمده از گوشه سمت چپ دفاع شهر خودرو را آقایی به زیبایی روی دروازه ریخت تا سید جلال حسینی به ضربه سر قفل دروازه فراهانی را بگشاید.

۰-۲ (دقیقه ۸۵- احمد نورالهی) - حرکت ترکیبی سرخ‌پوشان پاس تندی را برای نورالهی ارسال کرد که او توپ را به ضربه‌ای قدرتمند به گل تبدیل کرد.

۰-۳ (دقیقه ۸۹- میلاد سرلک) - شوت فنی سرلک با درون پا، پس از برخورد به تیرک وارد دروازه فراهانی شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۹- صفرزاده با استفاده از اصل غافلگیری ضربه‌ای را به سمت دروازه پرسپولیس روانه کرد که توپ را لک در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۷- سانتر دیدنی عالیشاه را سیامک نعمتی با بی دقتی به بیرون فرستاد.

دقیقه ۲۹- شوت پرقدرت نعمتی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴- خروج اشتباه فراهانی و ناهماهنگی مدافعین شهر خودرو روبرو دروازه خالی در اختیار آرمان رمضانی قرار گرفت اما او توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۵۰- ضد حمله سریع پرسپولیسی‌ها توپ را به در پشت مدافعان شهر خودرو به آرمان رمضانی سپرد و او در موقعیت تک به تک توپ را به آسمان کوبید.

دقیقه ۷۳- روی ضد حمله پرسپولیس شهرخودرویی‌ها جا ماندن و نعمتی با پاس

دقیقه ۷۴- احمد نورالهی درون هجده قدم توپ ارسالی از سمت چپ را کنترل و سپس با چرخش توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۸۰- شوت سیامک نعمتی روی توپ برگشتی از کرنر با اختلاف اندک به بیرون رفت.

نکات ویژه:

* دراگان اسکوچیچ به همراه کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور داشته و از نزدیکی به تماشا این دیدار نشستند.

* اکبر صادقی، کاپیتان شهر خودرو در اواخر مسابقه مصدوم شد ولی چون رحمتی پیش از آن از هر پنج تعویض خود استفاده کرده بود مجبور شد به بازی ادامه دهد.

بهترین بازیکن:

امید عالیشاه - با دوندگی فراوان پس از مدت‌ها دوری از ترکیب، فاز هجومی سرخ‌ها را تقویت و توانمندی‌هایش را اثبات کرد.

کد خبر 458661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.