تلاش ۲۰ گروه عملیاتی برای تخلیه روان آب معابر خرمشهر

شهردار خرمشهر با اشاره به تلاش ۲۰ گروه عملیاتی برای تخلیه روان آب از معابر این شهر گفت: تلاش نیروهای خدمات شهری خرمشهر برای دفع روان آب ناشی از بارندگی اخیر همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، منصور علوانی اظهار کرد: در پی بارش شدید باران و آبگرفتگی خیابان‌ها و مناطق بحرانی این شهر نیروهای خدمات شهرداری خرمشهر برای دفع آب‌های سطحی وارد عمل شدند.

وی مناطق بحرانی و آب گرفته در خرمشهر را بلوار عشایر، مولوی، کوی بهروز، کوی طالقانی، خیابان بختور و حافظ برشمرد و افزود: از روز گذشته تاکنون تمامی تجهیزات، ماشین آلات و عوامل خدماتی شهرداری در مناطق بحرانی در حال دفع آب‌های سطحی هستند.

شهردار خرمشهر ادامه داد: تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری خرمشهر تا دفع کامل روان آب از خیابان‌ها و معابر شهری همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان وقت امروز روان آب ناشی از بارندگی از مناطق بحرانی سطح شهر دفع شود.

علوانی تصریح کرد: در این راستا برای پیشگیری از آبگرفتگی مجدد خیابان‌ها در خرمشهر مناطق بحرانی همچون خیابان حافظ و خیام آسیب شناسایی و لوله گذاری شد ضمن اینکه تخلیه روان آب از سایر مناطق از جمله بلوار بیت‌المقدس، حضرت رسول اکرم (ع)، کوی مولوی و شهدای گمنام ادامه دارد.

وی با اشاره به طرح احداث شبکه دفع آب‌های سطحی در خرمشهر گفت: مطالعات طرح احداث شبکه دفع آب‌های سطحی خرمشهر انجام شده و برای تأمین اعتبار این طرح به منطقه آزاد اروند ارائه شد و امید است با تأمین اعتبار این طرح عملیات اجرایی آن هر چه زودتر آغاز شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 458625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.