۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
ستاره جدید شیاطین سرخ

دیگر برونو فرناندس تنها قهرمان این روزهای منچستری ها نیست و یک نفر دیگر نیز به لیست بهترین های شیاطین سرخ اضافه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، شیاطین سرخ این روزها شرایط خوبی دارند و بار دیگر موفق شدند در بازی خود به پیروزی برسند.

پیش از این انتقادات زیادی روانه باشگاه منچستریونایتد می‌شد، چرا که شاگردان سولسشر تا حد زیادی به کاپیتان این روزهای خود یعنی برونو فرناندس وابسته هستند اما در بازی شب گذشته منچستری‌ها برابر ساوتهمپتون، در دقایق پایانی بازی بازیکن تازه وارد این تیم، ادینسون کاوانی موفق شد دروازه حریف را باز کرده و یک پیروزی دراماتیک را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

گلزنی کاوانی در این مسابقه می‌تواند نوید داشتن روزهای بهتری برای این مهاجم اروگوئه ای باشد. او که سال‌ها در پیراهن پی‌اس‌جی موفق شد تبدیل به یکی از برترین گلزنان تاریخ این باشگاه فرانسوی شود، حالا امیدوار است که در تیم جدید خود بتواند درخشان ظاهر شود.

عملکرد خوب کاوانی تمجید برونو فرنادس را همراه داشت: خیلی برای او خوشحالم. با این که کاوانی مدتی است از فوتبال دور بوده اما عملکرد او بسیار حرفه‌ای است و خوشحالم که او را در تیم خود در اختیار داریم. مطمئنم که شما هم می‌توانید متوجه شوید کاوانی چه اتفاقات خوبی را می‌تواند برای منچستر به همراه بیاورد.

اگرچه پست کاوانی در فضای مجازی باعث شد برخی انتقادات از او بشود، اما این بازیکن موفق شده بالاخره در ترکیب تیمش جایگاه خوبی پیدا کند و اگر وی با محرومیتی مواجه نشود، می‌توان انتظار داشت که در مسابقه‌های آینده تبدیل به یکی از ارکان اصلی تیم سولسشر شود.

کد خبر 458620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.