دهم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره فرهنگی هنری علمدار در شبکه شاد

دهم آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کشوری جشنواره فرهنگی و هنری علمدار است.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، دبیرخانه جشنواره علمدار از ۱۸ شهریورماه ۹۹ در حال دریافت آثار فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر کشور است.

بر اساس این گزارش، علاقمندان جهت شرکت در رشته‌های این جشنواره می‌توانند تا پایان روز دهم آذر ۹۹ آثار خود را به دبیران تعیین شده برای دریافت آثار در کانال جشنواره به نشانی alamdar99@ در شبکه شاد ارسال کنند.

شایان ذکر است، مهلت تعیین شده برای دریافت آثار قابل تمدید نیست و دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور باید آثار خود را تا پایان روز دوشنبه ۱۰ آذرماه ۹۹ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین اولین جشنواره فرهنگی و هنری «علمدار» یادواره شهید قاسم سلیمانی با پشتیبانی و حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی و با همکاری اداره آموزش و پرورش استان کرمان برگزار می‌شود.

پیرو ابلاغ سیاست‌های و راهبردهای فرهنگی و تربیتی شهید حاج قاسم سلیمانی، جشنواره فرهنگی و هنری (علمدار) به ابتکار اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان (به عنوان دبیرخانه جشنواره) ویژه همکاران فرهنگی (اداری و آموزشی) و دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی سراسر کشور برگزار می‌شود.

از جمله اهداف این جشنواره می‌توان به گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور، صیانت از میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدرسه و مکتب درس آموز، بازنمایی حقیقی از تصویر آن شهید آسمانی به مثابه نمادی از هم پیوستگی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی، معرفی آثار فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و فرهنگیان مستعد و علاقه‌مند و تقدیر از آن‌ها، اشاره کرد.

رشته‌های جشنواره در دو بخش فرهنگیان و دانش‌آموزی است: در بخش فرهنگیان شعر، داستان کوتاه، مقاله، بیان خاطره، خوشنویسی / نقاشی خط و در بخش دانش‌آموزی در دوره اول و دوم ابتدایی: نقاشی، نامه‌ای به سردار سلیمانی، دکلمه خوانی و در دوره متوسطه دوره اول و دوم: نقاشی، خاطره نویسی و دل نوشته، نامه‌ای به سردار سلیمانی، داستان کوتاه (داستانک).

کد خبر 458602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    باید بریم؟ کجا جایزه بگیریم من انشا نوشتم