این پایه نگهدارنده اپل واچ را به صفحه نمایش دوم تبدیل می‌کند

پایه نگه‌دارنده شرکت Ulanzi که با قیمت ۲۰ دلار به فروش می‌رسد، می‌تواند اپل واچ را به صفحه نمایش دوم دوربین آیفون تبدیل کند.

به گزارش ایمنا، ویژگی جدید به این معنا است که می‌توانید عکس‌های گروهی را به جای اینکه با دوربین سلفی بگیرید، با دوربین پشت بگیرید که کیفیت بهتری دارد. در این حالت می‌توانید موقعیت خودتان را روی اپل واچ مشاهده کنید و دوربین را طوری قرار دهید که همه در عکس قرار بگیرند. این ویژگی باعث می‌شود به صورت کنترل از راه دور عکاسی کنید. ویژگی جدید بسیار کاربردی است و نظر بسیاری از افراد را جلب خواهد کرد.

پایه نگهدارنده ST-09 که توسط شرکت Ulanzi برای آیفون ساخته شده است، اپل واچ را به راحتی به صفحه‌نمایش دوم دوربین آیفون تبدیل می‌کند. این پایه محلی برای قرار دادن اپل واچ دارد. اگر از جمله افرادی هستید که با دوربین جلو ویدئوی کوتاه درست می‌کنید، حالا می‌توانید با استفاده از دوربین پشت ویدئوی باکیفیت‌تری ضبط کنید. اپل واچ به شما کمک می‌کند همیشه در کادر دوربین قرار بگیرید.

از آنجایی که این محصول یک سه‌پایه یا پایه‌نگه‌دارنده است، به راحتی گوشی و ساعت را نگه می‌دارد و باعث می‌شود راحت‌تر بتوانید فیلم‌برداری و عکاسی کنید. این پایه برای افرادی که ویدئوهای زیادی را برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی ضبط می‌کنند، مناسب است. پایه جدید که باعث می‌شود بتوانید فلش خارجی و حتی میکروفن را به گوشی متصل کنید، با قیمت ۲۰ دلار راهی بازار می‌شود.

منبع: زومیت

کد خبر 458596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد یارمحمدی IR ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    سلام وقت بخیر خسته نباشید از زحمات شما دوستان عزیز و گرامی که در راه اندازی و ارتقای ویژگیهای گوشی های جدید به گوشی من کمک کردید تشکر و قدردانی مینمایم.