کیف الکترونیکی تاکسی در تهران رونمایی می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از رونمایی کیف الکترونیکی جهت پرداخت کرایه مسافران تاکسی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد روشنی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به برنامه‌های جدید سازمان تاکسیرانی برای حمایت از تاکسیرانان، اظهار کرد: با پیگیری و پیشنهاد سازمان تاکسیرانی، سه جایگاه سی‌ان‌جی از سوی شرکت ساماندهی جایگاه‌داران به تاکسی‌ها اختصاص یافته و قرار است این جایگاه‌ها به صورت ویژه جهت خدمت‌رسانی به تاکسی‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: این سه جایگاه در غرب، مرکز و جنوب تهران واقع شده و خدمات رسانی صفر تا صد آن برای ناوگان تاکسیرانی شهر تهران خواهد بود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران همچنین از رونمایی از کیف الکترونیکی جهت پرداخت کرایه مسافران خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این کیف الکترونیکی با همکاری سازمان فناوری شهرداری تهران انجام شده است.

روشنی خاطرنشان کرد: پیش از این مسافران می‌توانستند از طریق چند اپلیکیشن کرایه‌های خود را آنلاین پرداخت کنند و محدودیت‌هایی در این زمینه وجود داشت، اما در سیستم جدید، ابزار پذیرنده بارکد در تاکسی‌ها نصب می‌شود و مسافران می‌توانند با هر نوع برنامه پرداخت الکترونیکی که بر روی تلفن همراه خود دارند، کرایه خود را پرداخت کنند.

منبع: فارس

کد خبر 458581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.