مس رفسنجان _ تراکتور / منصوریان تاکتیک خود را تغییر می دهد؟

در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تراکتور در ورزشگاه شهدای صنعت مس میهمان مس رفسنجان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، تراکتور در ورزشگاه شهدای صنعت مس چهارشنبه _۱۲ آذرماه_ از ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه میهمان تیم فوتبال مس رفسنجان است.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور

ورزشگاه: شهدای صنعت مس

داوران: محمدرضا تارخ، محمد هاشمی نسب، نجف پناهی و احمد مرشدی.

ناظر: رسول فروغی

تیم فوتبال تراکتور در سه هفته گذشته با دو تساوی و یک شکست نتایج ضعیفی به دست آورد و با دو امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. پرشورهای تبریز با قهرمانی که فصل گذشته در جام حذفی به دست آورد، انتظارات هواداران خود را برای فصل ۹۹_۱۴۰۰ بالا برده است. علیرضا منصوریان سرمربی تیم تراکتور به سیستم سه دفاع اعتقاد دارد، اما در این سه بازی انجام شده نتوانست با این تاکتیک نتیجه قابل قبولی بگیرد تا او را در آستانه فشار از طرف مدیریت و هواداران تراکتور قرار دهد؛ البته باید دید منصوریان مقابل مس رفسنجان تغییر تاکتیک خواهد داد یا خیر.

تراکتور برای اینکه از کورس قهرمانی جا نماند و بین بالانشینان جدول لیگ برتر باشد، باید بازی مقابل مس رفسنجان را پیروز شود تا پس از سه هفته ناکامی برای رسیدن به بالای جدول اولین گام خود را بردارد و منصوریان تا حدودی از زیر فشار در بیاید. تراکتور در این دیدار مهدی تیکدری و محمد مسلمی پور را به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا و محمد خانزاده را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد.

مس دنبال اولین ۳ امتیاز لیگ برتر

مس رفسنجان سال گذشته با قهرمانی در لیگ آزادگان مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کرد. این تیم در دو هفته اول لیگ مقابل تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان شکست خورد و در هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک که امسال جواز حضور در لیگ برتر فوتبال را کسب کرده، به نتیجه تساوی رسید. مس در این دیدار میزبان تراکتورسازی تبریز است و محمد ربیعی و شاگردانش می‌خواهند اولین سه امتیاز لیگ برتر خود را دشت کنند که این می‌تواند تا حدودی کار را برای تراکتورسازی سخت کند.

ربیعی سرمربی جوان مس رفسنجان در هفته سوم لیگ مسیح زاهدی را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا و بو قائم اسلامی‌خواه را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و باید دید این بازیکنان به دیدار مقابل تراکتور می‌رسند؟

تراکتور نسبت به مس رفسنجان شرایط بهتری دارد و می‌تواند اولین پیروزی خود را کسب کند، آن طرف زمین هم مس رفسنجان در خانه بازی می‌کند و مقابل تراکتور از انگیزه بالایی برخوردار است.

کد خبر 458576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.