هواداران صبر و حوصله ندارند آقای آرتتا!

تیم فوتبال آرسنال شب گذشته مغلوب تیم ولووز شد و در سراشیبی جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از زمان نشستن الکس فرگوسن روی نیمکت منچستر تا زمانی که او توانست اولین جام را برای شیاطین سرخ کسب کند، ۴ سال گذشت. فقط یک لحظه کافی است به این فکر کنید که اگر طی آن سال‌ها، مدیران منچستر اعتمادشان را به فرگی از دست می‌دادند و او را اخراج می‌کردند چه نعمتی از یونایتدی‌ها سلب می‌شد. با اینکه تاریخ فوتبال پر از داستان‌های اعتماد و نتیجه‌گرفتن‌ها است، اما انگار در این دوره زمانه فرصت ندادن بیشتر باب شده و مدیران خیلی زود دستشان به سمت مهر کردن حکم اخراج می‌رود. آرتتا حتی با بردن دو جام در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای آرسنال هم جایگاهش روی نیمکت امارات محکم نیست و ادامه‌ روند نتیجه‌ نگرفتن در لیگ می‌تواند خیلی زود او را به درهای خروج نزدیک کند.

قرمزهای لندن در ده بازی اخیر لیگ ۱۰ گل بیشتر نزدند. این برای تیمی که مربی‌اش در ابتدای فصل اعتقاد داشت باید در لیگ بیشتر از ۱۰۰ گل بزنند یک اتفاق خیلی بد است. اوبامیانگ از بازیکنی که همیشه برای کسب آقای گلی تلاش می‌کرد، به یک مهاجم بی‌خطر تبدیل شده و تیم مرد اسپانیایی هم همچنان در میانه‌های جدول جا گرفته است. آرتتا که در ابتدای حضورش روی نیمکت، نوید روزهای خوشی را برای توپچی‌ها می‌داد، حالا وارد چالش‌های مسیر شده است.

منفعل بودن آنها در الاندرود (ورزشگاه لیدز) در هفته گذشته لیگ برتر نشان داد که توپچی‌ها برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی باز هم کار دارند و خیلی باید خوشحال باشند که در برابر شاگردان بیلسا موفق به کسب یک امتیاز شدند. توپچی‌ها شنبه شب هم مقابل ولووز آن هم در ورزشگاه خانگی خود (امارات) مغلوب این تیم یک دست شد تا در سراشیبی جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرند.

شروع جوان اسپانیایی در آرسنال خیلی بهتر از آغاز بزرگمرد اسکاتلندی در منچستر بوده است، البته تفاوت در اینجاست که از آن زمان تا به امروز خیلی از مسائل در فوتبال تغییر کرده و مهمترینش این است که آدم‌های این دوره دیگر مثل قدیم صبر و حوصله ندارند و به دنبال فرصت دادن نیستند.

آرتتا باید بتواند خیلی زود آرسنالش را به آن تیمی که هواداران می‌خواهند تبدیل کند.

کد خبر 458572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.