«پلاستیک  کمتر» موضوع ۳۰۰ تابلوی شهروندی اصفهان

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: با توجه‌ به‌ اینکه پلاستیک از جمله مواردی است که موجب تخریب محیط زیست می‌شود، تبلیغ این دوره از تابلوهای شهری به موضوع «پلاستیک کمتر» اختصاص یافته تا گامی در راستای فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست برداریم.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این دوره از تبلیغات شهروندی که از روز هشتم آذرماه آغاز شده، به موضوع "پلاستیک کمتر" با استفاده از پنج طرح پرداخته شده و بر روی ۳۰۰ تابلوی سطح شهر نقش بسته است.

وی با بیان اینکه تبلیغات شهروندی هر دو هفته یکبار به بیان یکی از موضوعات شهری می‌پردازد، گفت: طبق نظرسنجی‌ها تأثیرگذاری و بازخوردهای تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی از سایر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر بوده است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهروندان باید بدانند پیام‌هایی که روی تابلوهای شهروندی قرار می‌گیرد، منابع علمی و روایی دارند.

وی ادامه داد: پلاستیک‌ها جزء ماندگارترین دست‌سازهای بشری است که برای سالیان متوالی در طبیعت مانده و در کوتاه مدت قابل تجزیه نیست و کیسه‌های پلاستیکی که در طبیعت رها می‌شوند، علاوه بر ایجاد نازیبایی در چهره طبیعت و تخریب آن، با آزاد کردن مواد شیمیایی باعث آلودگی خاک خواهند شد.

کد خبر 458570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.