سلیمی: توهین به دولت مشکلات کشور را حل نمی‌کند

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان نباید به مسئولان کشور توهین کنند؛ زیرا ایراد نطق‌های تند و توهین به دولت مشکلات کشور را حل نمی‌کند و بهتر است با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و ارائه راهکار مشکلات مردم را حل کنند.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جایگاه فعلی مجلس در کشور اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی برآمده از بطن جامعه است. نمایندگان منتخب مردم هستند و به خوبی با مشکلات و مسائل کشور آشنا هستند و با توجه به جایگاه مجلس می‌توانند مشکلات کشور را به گوش مسئولان برسانند و درصدد رفع آن برآیند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی در صورتی که می‌خواهد جایگاه خود را در رأس امور تثبیت کند باید در وظیفه نظارتی خود به خوبی ایفای نقش کند. نمایندگان به مسائل حاشیه‌ای که برای جامعه سودی ندارد وارد نشوند و تمام توان خود را در جهت حل مشکلات معیشتی، رفع موانع تولید و مسائل اقتصادی به کار گیرند.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس باید در راستای کاهش موانع کسب و کار تلاش کند و با توجه به وجود بروکراسی اداری گسترده در کشور که بسیاری از سرمایه گذاران داخلی را ناامید کرده است با ورود به این موضوع بسیاری از قوانین موازی را اصلاح و شرایط مناسب را برای سرمایه گذاران داخلی فراهم کند.

سلیمی در ادامه تاکید کرد: قانون اساسی، حوزه اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را معین کرده است و به همین دلیل بهتر است با اظهار نظرهای کارشناسی و منطقی انتقادات خود نسبت به عملکرد دولت را بیان کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به صلاح کشور نیست که مجلس بخواهد وزیری از کابینه دولت را استیضاح کند و بهتر است در راستای حل مشکلات با دولت تعامل کند. نمایندگان نباید به مسئولان کشور توهین کنند؛ زیرا با ایراد نطق‌های تند و توهین به دولت مشکلات کشور حل نمی‌شود و بهتر است با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و ارائه راهکارها مشکلات مردم را حل کنند.

کد خبر 458549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.