خیابان‌های آسمان و تابان روشن می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: سیستم روشنایی خیابان‌های تابان و آسمان در این منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دست اجرا است.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان‌های آسمان و تابان در منطقه ۱۴ به طول شش کیلومتر در ۲۵ اسفند ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت غیررسمی افتتاح شد و سیستم روشنایی آن‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در دست اجراست.

وی از آغاز عملیات احداث تقاطع غیر همسطح امید در آینده نزدیک خبر داد و افزود: مشکلات ترافیکی ورودی شهرک امام حسین (ع) در محدوده زینبیه با احداث تقاطع غیر همسطح امید رفع خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر سه ورزشگاه بزرگ در این منطقه آماده بهره برداری است که دو ورزشگاه توسط شهرداری و یک ورزشگاه به صورت مشارکت با سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث دو ورزشگاه «رستم» و «سهراب» ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: سه ورزشگاه احداث شده به زودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شمسی ادامه داد: تا پایان سال‌جاری اجرای خیابان ۳۶ متری سودان به طول دو کیلومتر که تاکنون ۹۰ درصد مسیر آن آزادسازی شده، آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تملک و احداث فضای سبز سودان اعتبار مورد نیاز در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 458516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.